Marcopiloot

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hollands Nieuwe omzetten in Red Together!

Ik heb een mobiel abonnement, 1 van mijn kinderen heeft een Vodafone sim only en mijn vrouw een abonnement bij Hollands Nieuwe.

Is het mogelijk om deze 3 om te zetten in een Red Together abonnement?

Mvg
Marco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Marcopiloot
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja hoor, het is goed mogelijk om deze allemaal over te zetten naar een Red Together abonnement. Dan krijg je 1 Red Together abonnement en 2* Red Together Extra abonnementen nodig. Jij gaat over van je abonnement naar een Red Together abonnement, 1 van je kinderen stapt van Vodafone Sim Only naar Red Together Extra en je vrouw zal dan moeten overstappen van Hollands Nieuwe naar Vodafone (wanneer haar contract daar afloopt natuurlijk).

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Bij Vodafone raden ze je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Om je te laten helpen en adviseren, bel de Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 18.00 uur


Je kan het contract van je vrouw omzetten naar Vodafone wanneer het contract bij Hollands Nieuwe is afgelopen en anders moet ze daar haar abonnement afkopen. Neem ook 1 maand opzegtermijn in acht voor het abonnement van je vrouw! Maar dat kunnen ze je heel goed vertellen bij de klantenservice, daar helpen ze je stap voor stap.

Moet wel even duidelijk melden dat als je met, ik ga nu even uit van 3 personen, in 1 groep zit, dat je dan 80GB hebt om te verdelen. Je kunt deze 80GB niet echt verdelen, je maakt hier met 3 personen gebruik van. Loopt het uit de hand, omdat 1 persoon teveel data gebruikt, dan kan je die pauzeren zodat die minder data kan gebruiken. Meer info over Red Together kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/

Ik hoop dat je hiermee een stukje verder bent gekomen en dat het wel lukt met de klantenservice. Succes een laat nog even weten hoe het is afgelopen. Altijd leuk om even terug te lezen. Ik kan je alvast zeggen dat een Red Together pakket geweldig is, maar dat is mijn ervaring :blush: - Oh ja, heb je nog Ziggo in huis? Dan krijg je ook nog eens Dubbele data en extra korting op je Vodafone abonnement. Maar dat even als extra info, als je geen Ziggo hebt kan je deze zin natuurlijk snel weer vergeten.



* je zegt 1 van mijn kinderen. Ik geef hier dus 2 Red Together Extra abonnementen op, maar misschien wil je er wel meer. Kan ik zo even niet uit je bericht halen natuurlijk. Dus ik als ik een kind ben vergeten, excuus :wink:

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Marcopiloot
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ja hoor, het is goed mogelijk om deze allemaal over te zetten naar een Red Together abonnement. Dan krijg je 1 Red Together abonnement en 2* Red Together Extra abonnementen nodig. Jij gaat over van je abonnement naar een Red Together abonnement, 1 van je kinderen stapt van Vodafone Sim Only naar Red Together Extra en je vrouw zal dan moeten overstappen van Hollands Nieuwe naar Vodafone (wanneer haar contract daar afloopt natuurlijk).

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Bij Vodafone raden ze je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Om je te laten helpen en adviseren, bel de Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 18.00 uur


Je kan het contract van je vrouw omzetten naar Vodafone wanneer het contract bij Hollands Nieuwe is afgelopen en anders moet ze daar haar abonnement afkopen. Neem ook 1 maand opzegtermijn in acht voor het abonnement van je vrouw! Maar dat kunnen ze je heel goed vertellen bij de klantenservice, daar helpen ze je stap voor stap.

Moet wel even duidelijk melden dat als je met, ik ga nu even uit van 3 personen, in 1 groep zit, dat je dan 80GB hebt om te verdelen. Je kunt deze 80GB niet echt verdelen, je maakt hier met 3 personen gebruik van. Loopt het uit de hand, omdat 1 persoon teveel data gebruikt, dan kan je die pauzeren zodat die minder data kan gebruiken. Meer info over Red Together kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/

Ik hoop dat je hiermee een stukje verder bent gekomen en dat het wel lukt met de klantenservice. Succes een laat nog even weten hoe het is afgelopen. Altijd leuk om even terug te lezen. Ik kan je alvast zeggen dat een Red Together pakket geweldig is, maar dat is mijn ervaring :blush: - Oh ja, heb je nog Ziggo in huis? Dan krijg je ook nog eens Dubbele data en extra korting op je Vodafone abonnement. Maar dat even als extra info, als je geen Ziggo hebt kan je deze zin natuurlijk snel weer vergeten.



* je zegt 1 van mijn kinderen. Ik geef hier dus 2 Red Together Extra abonnementen op, maar misschien wil je er wel meer. Kan ik zo even niet uit je bericht halen natuurlijk. Dus ik als ik een kind ben vergeten, excuus :wink:
Marcopiloot
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
"wanneer haar contract daar afloopt natuurlijk"

Hier gaat het mij eigenlijk om, ik dacht misschien dat het zou kunnen omdat Hollands ook iets van Vodafone zou zijn.
Dat word dus nog even wachten.

Bedankt!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Je kan natuurlijk zo ie zo overstappen met de Sim Only Vodafone abonnement. Als je het nummer belt willen ze zeker met je bekijken of dit huidige Sim Only abonnement van je kind overgezet kan worden en dan kan je al met 2 personen gebruik maken van de Red Together voordelen. En als dan het abonnement van je vrouw bij Hollands Nieuwe klaar is, kan ze ook overstappen naar jullie contract.

Dus alles is mogelijk 🙂
Marcopiloot
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op zich al aantrekkelijk met 2 personen aangezien wij ook Ziggo hebben.
Alleen bij 2 zijn de maandlasten 5 euro meer met een Together abo, natuurlijk krijg je er ook meer voor dus dat is logisch.
Aangezien beide aansluitingen op zich voldoende zijn qua belminuten en data is het mij persoonlijk de 5 euro nog niet waard. Als mijn vrouw erbij zou kunnen word het interessant.
Dus nog ruim een half jaartje geduld hebben ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Is goed, nog even geduld dan maar :wink:
Goed dat je het zelf ook even hebt bekeken. Tot over een half jaartje :blush:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik snap je overweging/beslissing Marcopiloot. Tot over een half jaartje dan! 😄
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic