Megaansje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Belminuten verdwenen?

Hey iedereen,
Vandaag is mijn abbonement afgeschreven. En het viel mij ineens op toen ik op de App keek dat mijn belminuten er ineens niet meer bij stonden! Terwijl ik wel gewoon 100 belminuten heb ik mijn abbonement.
Heeft iemand anders daar nog last van of is het een bugg in de app?

Bedankt!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Megaansje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem is verholpen, moest denk ik gewoon even geduld hebben vandaag :$.
Heel erg bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Bij het begin van de nieuwe kalendermaand (in dit geval 1 Oktober) krijg je je nieuwe bel-bundel en evetueel data-bundel (als je die hebt) toegewezen. De App heeft bij een aantal klanten tijd nodig om die nieuwe bundel(s) correct weer te geven. Als het goed ik moet je nu, of zeer binnenkort je nieuwe belbundel (en eventueel data-tegoed) correct te zien krijgen. Je kunt er in ieder geval van uit gaan dat je per 1 Oktober je nieuwe bundel(-s) hebt gekregen. Meld nog even zodra alles weer correct wordt weergegeven in jouw MyVodafone App.

Ik verwacht dat dit zeer binnenkort het geval zal zijn. Anders zul je toch echt de klantenservice moeten bellen via telefoonnummer 1201.

Succes!

Netwerker
Megaansje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem is verholpen, moest denk ik gewoon even geduld hebben vandaag :$.
Heel erg bedankt!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het is opgelost!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic