t_essa

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oproepblokkering opheffen

Sinds vandaag kan ik niet meer bellen. Ik krijg de mededeling: u kunt geen uitgaande oproepen doen terwijl oproepblokkering is ingeschakeld.
 
Ik kan wel internetten, whatsappen, sms-en enz. Ook zijn er geen wijzigingen geweest in de instellingen.
 
Wie kan mij helpen? Vind het enorm irritant...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacinthaatje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nog even reactie op het voorgaande, ik heb het inmiddels gevonden, onder my vodafone, abbonnement, blokkeringen. Fluitje van een cent. Maar je moet het maar weten te vinden!

Bekijk in context

29 Reacties 29
Manoukvink23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde sinds vanavond! Heel vreemd maar ik kan ook niet sms'en?! Ik heb de Samsung s3 iemand idee om deze blokkade eraf te halen ?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo beiden,

Ik zie jullie berichtje nu pas. Jammer dat nog niemand jullie heeft kunnen helpen.
Is het probleem inmiddels opgelost?
iloontje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook het zelfde probleem op me samsung s3 sinds vandaag.
Ik heb alles al geprobeerd maar ik kom er maar niet uit.
Hebben jullie het probleem al opgelost ? Zo ja kunne jullie me wat laten weten hoe ik dit ongedaan maak?
Groetjes
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
iloontje schreef:
Ik heb ook het zelfde probleem op me samsung s3 sinds vandaag.
Ik heb alles al geprobeerd maar ik kom er maar niet uit.
Hebben jullie het probleem al opgelost ? Zo ja kunne jullie me wat laten weten hoe ik dit ongedaan maak?
Groetjes
Hoi Iloontje,

Zijn er instellingen veranderd op je toestel ? Heb je de mogelijkheid om je simkaart eens te testen in een andser toestel ?

hendt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan sinds gisteren ook al niet meer bellen en smsen , internetten wel, staat niet in vliegtuig modus, en kan kinderslot niet vinden via instellingen en beveiliging, ziet er allemaal normaal uit, wie heeft de oplossing ???
 
MVG hendt
Andyvl89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb dit probleem nu ook, sinds vandaag.
En ook ik kan dat kinderslot niet vinden.. Ik heb heel mijn telefoon al is gewist en de fabrieksinstellingen geladen, maar dit mocht niet baten. Dit is enorm vervelend en dit moet z.s.m. opgelost worden!

Is er een storing aan jullie kant gaande?
Cspreporter.nl meldt in ieder geval (nog) niks.

Maar dit moet wel z.s.m. opgelost worden. Als zelfs de instellingen niet te vinden zijn en het whipen van je telefoon al niet meer werkt, dan moet het niet aan ons liggen, maar aan netwerk van de aanbieder.
ify

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou, bij mij is het gebeurd omdat ik maar twee maanden niet betaald heb... mss bij jullie ook...?? en als je weer betaald, komen er extra kosten bij om weer te deblokkeren... meer dan 25 euro's..!!!!!! bull**bleep**...
Noortje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb het ook sinds vandaag. Weet iemand al hoe dit uit moet? ook kom ik er niet achter hoe ik zelf iets op dit forum moet zetten? Gr noortje
Noortje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik krijg ook sinds vanavond als ik wil bellen de oproep in beeld dat ik moet kan bellen tot dat ik de oproep blokkering ophef. Graag zsm antwoorden zo dat ik weer kan bellen. Gr noortje
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi AndyvI89, Welkom op het forum. excuses voor de late reactie maar hoe is de situatie momenteel ? Is het probleem opgelost ?
Laat het me even weten :--)
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Noortje schreef:
Ik krijg ook sinds vanavond als ik wil bellen de oproep in beeld dat ik moet kan bellen tot dat ik de oproep blokkering ophef. Graag zsm antwoorden zo dat ik weer kan bellen. Gr noortje
Hoi Noortje, dat klinkt niet goed. Ik wou je adviseren om te bellen met onze telefonische klantenservice maar dat gaat helaat niet met je eigen toestel. heb je wel een mogelijkheid om te bellen met een vaste lijn ? Neem dat contact op met nummer: +31 6 54 50 01 00

Je kunt ook contact opnemen met de Webcrew van Vodafone, mijn collega's zijn 24/7 bereikbaar via twitter en Facebook. Stel je vraag daar en we zullen kijken waar het probleem vandaan komt.
twelvepeers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vandaag een firmware update gehad en heb nu het zelde probleem op mijn Samsung S3
Wat kan ik hier aan doen?? iemand een idee??
robertdeckers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had hetzelfde probleem. er bleek iemand mijn telefoon (en dus mijn nummer) als vermist/gestolen opgegeven te hebben. Niet leuk 
Bryan118

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik hen sins 1 maand deze telefoon en ik heb nu ook het probleem wat aangeven word heeft er iemand ondertussen al een oplossing????
graag hoor ik het zo snel mogelijk..../
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Bryan118 schreef:
ik hen sins 1 maand deze telefoon en ik heb nu ook het probleem wat aangeven word heeft er iemand ondertussen al een oplossing????
graag hoor ik het zo snel mogelijk..../
Hi Bryan,

Kijk eens in My Vodafone of er misschien nog een rekening open staat. Dat is vaak de reden dat er een uitgaande blokkade wordt geplaatst. Je kunt in dat geval wel nog internetten. Is dat bij jou ook het geval?
Jacinthaatje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik hoopte hier een antwoord te vinden voor het probleem waar ik sinds vorige week mee zit, maar heb het hier nog niet kunnen vinden. Bij mij is de situatie als volgt:
Mijn telefoon ( ik had een i-phone4 ) is kwijt, vermist, wie weet gestolen . Ik had hem dus laten blokkeren en heb een nieuw sim-kaartje gehaald. Van een aardige collega heb ik een tijdelijk toestel te leen, een Samsung GT-I9001, die heb ik in gebruik genomen, alleen.... Ik kan niet bellen, wel sms-en en interrnetten. In het toestel zit een optie oproepen-spraakoproepen- oproepen blokkeren- als ik daarheen ga zijn alle uitgaande oproepen en alle inkomende oproepen blokkeren beide aangevinkt, als ik de vink probeer te verwijderen komt er een pop-up scherm waarin ik een 4-cijferig wachtwoord moet ingeven, maar het is niet de pin die op het kaartje staat, en evenmin de 4 cijferige pin die ik zelf heb aangemaakt. Ik vervolgens de meolding Fout in oproepinstellingen- oproep blokkeren geweigerd. Ik kan dus niet handmatig die blokkade verwijderen, ergens anders las ik dat ik dat via my vodafone zou moeten doen, maar die optie (om gesprekken te deblokkeren) kan ik niet vinden. Kunt u mij helpen?
Jacinthaatje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nog even reactie op het voorgaande, ik heb het inmiddels gevonden, onder my vodafone, abbonnement, blokkeringen. Fluitje van een cent. Maar je moet het maar weten te vinden!
werry

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde telefoon is nieuw en rekening is betaald ik had er al extra voor gebeld dat het iets later wad met betalen maar kan alleen internetten en smsen als ik wil belken dan is het geblokkeerd terweil ik vanmorgen nog gewoon kon bellen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Neem even contact op met de klantenservice, of kijk even in My Vodafone of er inderdaad een blokkade is of een betalingsachterstand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic