PMBX

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellers worden niet naar voicemail geschakelt op mijn iphone7

Hallo iedereen,
Sinds een aantal dagen ben ik erachter dat mensen die mij bellen niet naar mijn voicemail worden geroute maar alleen een ingesprek toon te horen krijgen of, als ze ook een iphone hebben, in hun scherm een melding dat ik in gesprek ben.
Dit terwijl ik dat niet ben maar bijvoorbeeld het gesprek weiger of simpel omdat mijn scherm gelocked staat..
Dit probleem heb ik nooit eerder gehad met vodafone dus het moet een instelling zijn in samenhang met mijn nieuwe iphone 7 te maken hebben. Iemand anders al ideeen/ervaringen hier mee ? Mijn vriendin heeft precies hetzelfde probleem.
Ik heb al de instellingen via MyVodafone gewijzigd maar dan nog steeds blijft het probleem aanwezig. Voicemail staat bij mij wel ingesteld en ingeschakeld. Ik kan zelf ook naar mijn VM box bellen. Het is puur dat iemand die mij belt dus er nooit naar toe wordt geschakelt.
Groet, Perry
2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi PMBX,

Jeetje wat vervelend! Zo loop je al je gesprekken mis.
Het lijkt alsof er iets in je instellingen niet goed staat. Via het forum kan ik helaas niet in jouw gegevens kijken. Zou je even contact willen opnemen met ons via 1201 of via Facebook/Twitter? Mijn collega's van de klantenservice kunnen dan met jou kijken wat er precies aan de hand is.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic