Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,323Oplossingen
  • 1,801Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

VF F&F korting Alleen-lezen Onopgelost

Een tijd geleden (17-4) heb ik een abo via VF f&f besteld. Ik kreeg keurig meteen een bevestiging, Een paar dagen later kreeg ik nogmaals een bevestiging met een verkeerd abonnementstarief. Dit was he...

Voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Een beller krijgt de melding (als ik niet opneem) dat het niet mogelijk is een voicemailbericht in te spreken. Terwijl ik wel Voicemail heb aangezet en een boodschap heb ingesproken. Heb ik ergens een...

Uitleveren bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vorige week de samsung s8 besteld en de levering status staat nu op uitleveren met de text: 'Maak een leverafspraak via de link in de ontvangen e-mail'. Ik heb echter geen email ontvange...

vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Na download en registratie van de app blijkt dat er 2x namen voorkomen. Heb in het verleden eens abo gehad.Dus nu staan er ook in de app 2 x mij naam(1x kleine en 1x Grote letters) bij mij vrou...

Galaxy s6 edge crasht Alleen-lezen Onopgelost

Galaxy s6 edge (Android versie 7.0) crasht meerdere malen per dag. Start bij gebruik vaak vanzelf opnieuw op, soms hierna niet meer in te loggen. Batterij loopt dan van (bijv.) 80% in een keer terug n...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen