Sietske Bedankt voor je snelle reactie!
Goed om te weten dat Vodafone (eindelijk) op de hoogte is van dit probleem.
Wel vervelend dat toen ik contact heb opgenomen met de klantenservice tegen mij werd gezegd dat het probleem
zeker bij mijn WiFi of provider ligt.
Ook toen ik een melding heb gestuurd naar de ''Network Crew" kreeg ik een mail terug van Jamie dezelfde strekking: "Één van de vereisten voor het bellen via WiFi is een goede WiFi-verbinding. Mocht je hiermee alsnog hinder ondervinden, willen we je aanraden even contact op te nemen met jouw provider voor het vaste internet." Ik kon dit bericht niet eens beantwoorden, want mijn melding was direct gesloten. Gelukkig heb ik dit forum gevonden, maar de eerste lijn zou toch echt de klantenservice moeten zijn.
Kortom: ik vind het zeer onprofessioneel dat jullie ervan uitgaan dat het probleem bij de klant ligt zonder eerst enig onderzoek te verrichten. Ik hoop dat jullie dit intern oppaken, zodat de klant in de toekomst wel serieus genomen wordt.