alexstyle,
eliosfederico, zoals eerder toegezegd hebben we navraag gedaan. Daarbij hebben we het volgende begrepen:
- Op iPhones kan Vodafone niet sturen of standaard VoWiFi of juist niet gebruikt wordt
- De voorkeur is standaard het mobiel netwerk, de switch naar VoWiFi gebeurt wanneer netwerk niet sterk genoeg is
- Het toestel bepaalt zelf of het netwerk sterk genoeg is. Is de signaalsterkte goed genoeg om (in theorie) probleemloos en met goede kwaliteit te kunnen bellen dan schakelt je toestel zelf dus niet over naar VoWiFi
- Als toestel niet schakelt, dan zou de signaalsterkte goed genoeg moeten zijn (of misschien zit je een beetje op het randje?)
Samengevat:
- Het toestel doet zo zijn selectie voor VoWiFi of gewoon 3g/4g
- Hoe is de kwaliteit daadwerkelijk, klopt deze logica of heb je problemen met bellen als je niet op VoWiFi zit
In alle gevallen waarbij de kwaliteit niet goed is kan een melding worden gemaakt bij onze Network Crew. Volg hiervoor de stappen op
http://voda.fo/ne/fiper