Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,754Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Bereik in Schotland Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan het dat ik op sommige plaatsen in Schotland geen bereik heb en mijn man met Telfort wel?Hij kan via Telfort een andere provider kiezen en ik kan dat niet met Vodafone. Ik blijf juist bij Vodaf...

Onbeperkt data Alleen-lezen Opgelost

Mijn abbonement zal over een aantal maanden aflopen. Ik waarschuw Vodafone bij deze er nog even voor dat ik genoodzaakt ben om over te stappen als Vodafone niet met een onbeperkt data abbonement komt ...

Mobiele data Alleen-lezen Opgelost

mijn mobiele data doet het opeens niet meer, ik ben op plaatsen waar ik normaal gewoon bereik moet hebben en heb alles gewoon aan staan van mobiele data en mijn wifi heb ik uit staan maar mijn mobiele...

DATA DEAL AAN Alleen-lezen Opgelost

Ik heb prepaid via Vodafone. Nu krijg ik als vaste klant gratis een 200 MB databundel. Ik heb DATA DEAL AAN geSMSt naar 4000 en daar een bevestiging van gekregen. Maar hoe activeer ik dit dan verder? ...

Actiecode Alleen-lezen Opgelost

Dag,Ik heb al meerdere keren (6x)een actiecode aangevraagd via de website van WWW.PVCF.nl waar we lid van zijn. Tot op heden heb ik geen enkele actiecode mogen ontvangen dus heb ik geprobeerd om te be...

Visual voicemail Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone,de functie visual voicemails wordt door vele concurrenten aangeboden en is nog niet beschikbaar bij jullie. Op welke termijn komt deze dienst beschikbaar? Het vergroot het gebruikersgem...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen