Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Toestel nu 2x gerepareerd aan zelfde euvel en nog steeds kapot Alleen-lezen Onopgelost

Mijn iPhone 5S is de afgelopen paar weken 2 x ter reparatie aangeboden.Na de eerste keer trad het euvel vrijwel direct weer op, en nu 2 dagen na het terug ontvangen van het toestel is het weer mis.......

RuMarSiEs door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tourist with sim Alleen-lezen Onopgelost

My credit ran out on a vodafone sim I purchased in amsterdam. I attempted to top up the sim but have not been able to because apparently my card has been used under another name (my girlfriend). This ...

Wallet Nokia 5 Alleen-lezen Opgelost

Op mijn Nokia 5 probeer ik mijn OV-chipkaart in de Vodafone Wallet te zetten, maar volgens de app kan dit niet omdat ik een telefoon zonder NFC heb. Echter heeft de Nokia 5 wel NFC en heb ik dit ook a...

Red2503 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluitkosten verlenging zonder sim-kaart Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik kan volgens een attent bericht van jullie mijn abonnement verlengen. Ik wil hetzelfde abonnement continueren, zonder nieuwe sim-kaart. Vervolgens krijg ik te zien dat mij dit 25 euro...

Karyn door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Heb 3 abonnementen en wil een 4e abonnement aanschaffen Alleen-lezen Opgelost

Wil een nieuw abonnement aanschaffen voor m'n dochter, als Ziggo klant kun je allerlei extra's ontvangen, zoals dubbele mb's, echter als klant met 3 mobiele abonnementen krijg je niets extra's, kan hi...

adruten door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Foutmelding bestelling RED abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb meerdere keren (22 december 2017 en vandaag 07-01-2018) via internet geprobeerd een Red abonnement af te sluiten, maar bij de laatste stap om de bestelling af te ronden verschijnt er een foutme...

Amitaf door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lenovo P2 uit Engeland + Vodafone Netwerk ... gaat dat samen? Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ben nieuw hier op het forum en heb gelijk een "technische"vraag voor jullie.Heb gisteren een Red Essential 2 Jr abonnement afgesloten en denk er nu aan, om een Lenovo P2 64GB uit Engeland te...

Gompie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuw abbonement annuleren? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in november een nieuwe bestelling geplaatst, wilde naar Vodafone overstappen gezien ik Ziggo heb.Deze is vrijwel meteen geannuleerd, gebeld met klantenservice.Scheen te maken te hebben met leen...

Kr1zzel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen Alleen-lezen Opgelost

Al jaren klant van Vodafone en Ziggo. Allemaal voordeel als je Vodafone en Ziggo mag geloven. Alleen als je je abonnement mag verlengen dan is heel veel voordeel ineens een sigaar uit eigen doos.Zo kr...

Hans4ever door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Status bestelling Alleen-lezen Opgelost

ik heb maandag 1-1-2018 een iphone 7 besteld , nu is het donderdag en staat er nog steeds de status : bestelling in behandeling , na de goedkeuring wordt je bestelling verder verwerkt . duurt dit alti...

ltm door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik vroeg me af of mijn nieuwe telefoon meteen wordt opgestuurd na de goedkeuring van het nummerbehoud.Of wordt deze pas opgestuurd op het moment dat het nummer ook echt overgezet is? Mvg, Ted

tedjuuh19 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Batterij s8 Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb sinds april 2017 een S8. Ik merk de laatste week dat mijn batterij nogal snel leeg is. Zojuist haal ik hem van de lader af, zet het toestel gelijk in de spaarstand, en dan geeft hij al aa...

Nikki86 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen naar nieuwe telefoon Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone,Ik ben al meer dan 20 jaar trouwe klant bij jullie en zit nu met het volgende.Ik zat 30 december een artikel op jullie site te kijken over de eindejaarskorting met de JBL speaker.Hier s...

JohnnyB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

garant basis Alleen-lezen Opgelost

hallo,ik wil graag mijn basis garantie opzeggen maar hoe doe je dat op de website?

Is eindejaarskorting meegenomen in nieuwe abonnement? Alleen-lezen Opgelost

Ik wil in principe mijn Red abonnement verlengen met aanschaf van een nieuwe toestel, maar stel tot mijn ergernis vast dat de eindejaarskorting kennelijk niet geldt bij het verlengen van het abonnemen...

JefH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ingangsdatum abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Op dit moment heb ik een contract bij een andere provider, maar dat loopt op 23 februari 2018 af. Nu zag ik dat Vodafone voor mij het voordeligst is, omdat ik ook voldoe aan de voorwaarde...

RickKok door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Is eindejaarskorting meegenomen in nieuwe abonnement? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Weet niet of ik hier goed zit, maar probeer het. Telefonisch werd er nml. niet opgenomen door Vodafone.Ik heb vorige week vrijdag (de 22e) telefonisch een abonnement afgesloten. Ga weer terug na...

Unlock oude 3310 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik woon in Belgie en kreeg van een Nederlands vriend een oude 3310.Helaas wil deze 3310 geen simkaarten herkennen dus ik vermoed dat hier een simlock op zit. In Belgie kennen we dat niet zo...Ik...

verbistc door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Status bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik wil contact opnemen over de status van mijn bestelling, alleen via het keuze menu kom ik in een cirkel terecht en kom dus niet verder

rlindeboom door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen