yourihouben

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Belachelijke behandeling

Hoi,

Vanmorgen mijn achterstand betaald van 410 euro. Vanaf februari al aangegeven dat mijn werk niet betaald en dat het een rechtszaak is geworden, vandaag een deel betaling ontvangen. Rekening deze maand stond nog open 107 euro, die wou ik even oplaten omdat mij telefonisch verteld werd dat de blokkering opgeheven zou worden als al mijn vorige maanden betaald waren. Dit heb ik nu netjes gedaan en ik werd niet opgeheven, nu verwachtte jullie de laatste factuur kok gelijk. 517euro moeten betalen om bereikbaar te zijn om andere instanties op te bellen dat zij nu moeten wachten op betaling. Dankje Vodafone. Al 12 jaar klant, netjes betalend. Jullie behandeling van klanten gaat er steeds verder op achteruit! Bij deze zal ik mij ook zsm laten overschrijven naar een andere provider.

Jullie zijn een bijzonder groot B.V., maar o zo gierig t.o.v. je klanten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Download gewoon de App Call Recorder van App-developer Clever Mobile uit de Google Play Store. En neem al je gesprekken met Vodafone gewoon op. Aan het eind van het gesprek kun je ook verzoeken om de gemaakte afspraken per email (of per sms-bericht) te laten bevestigen.

Meer kunnen we hier op het Forum niet voor jou betekenen. Dit omdat het een individuele betalings-kwestie is. En daarvoor is inzage nodig in het Klant-systeem van Vodafone. En dat kan niet via dit openbare Forum worden geregeld.

Lees ook de Regels van het Abonnementen Board zorgvuldig door, voordat je een bericht plaatst op dit Forum.
Een geplaatste vraag moet te beantwoorden zijn door onafhankelijke Forum-leden of Forum-specialisten. En wij hebben geen inzicht in klant-gegevens en ook niet in de systemen van Vodafone !!!


Succes!

Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes
Hej! yourihouben,

Balen dat het zo is afgelopen zowel als werk als met je abonnement. Ik snap de frustratie die je hebt alleen is het forum niet de juiste plek om dit op te lossen, je kunt kijken via www.vodafone.nl/support/contact/ via welke kanalen je de klantenservice kunt bereiken. Zoals: de Live Chat of het feedback formulier.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Download gewoon de App Call Recorder van App-developer Clever Mobile uit de Google Play Store. En neem al je gesprekken met Vodafone gewoon op. Aan het eind van het gesprek kun je ook verzoeken om de gemaakte afspraken per email (of per sms-bericht) te laten bevestigen.

Meer kunnen we hier op het Forum niet voor jou betekenen. Dit omdat het een individuele betalings-kwestie is. En daarvoor is inzage nodig in het Klant-systeem van Vodafone. En dat kan niet via dit openbare Forum worden geregeld.

Lees ook de Regels van het Abonnementen Board zorgvuldig door, voordat je een bericht plaatst op dit Forum.
Een geplaatste vraag moet te beantwoorden zijn door onafhankelijke Forum-leden of Forum-specialisten. En wij hebben geen inzicht in klant-gegevens en ook niet in de systemen van Vodafone !!!


Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.