Geacht Vodafone,
Gisteren 31-10-2018 om 18.00 uur telefonisch contact gehad met medewerker Jesse of Jelle,
naar aanleiding van Vodafone mail
Beste Meneer Smit,
Je wilt je abonnement met (moderator edit: privégegevens verwijderd) opzeggen. Wat jammer, maar natuurlijk regelen we dit voor je.
Je abonnement loopt per woensdag 17 oktober 2018 af. Tot dan brengen wij de verbruikskosten, abonnementskosten en eventuele toestelkosten in rekening. De laatste rekening krijg je één maand na de opzegging. Wanneer die is betaald, stopt de automatische incasso.
Fam heeft dit abonnement nooit opgezegd , en is derhalve niet bekend bij ons, zou 20 juni 2018 zijn afgesproken. Niet bekend bij ons.
Dit (moderator edit: privégegevens verwijderd) is bij ons niet bekend.
Er zijn wel bedragen van dit abonnement bij ons afgeschreven.
Gelieve te crediteren op bankrek nr (moderator edit: privégegevens verwijderd)
juli 2018 137,11 euro
aug 2018 138.08
sep 2018 53,26
okt 2018 55,31
Totaal 383,76 euro
Alvast bedankt
(moderator edit: privégegevens verwijderd)