Mo-Rail

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing, compensatie?

Goedemiddag,

ik wil klacht indienen van de afgelopen maandag 29 oktober storing heeft opgetreden. Ik ben een zelfstandige ondernemer. Door de grote storing heb ik mijn werk niet kunnen verrichten waardoor ik mijn werk moest neerleggen en niet betaald krijg.

Ik wil graag een compensatie vragen hier tegenover mijn inkomensverlies.
Graag zou ik willen dat er met mij contact wordt opgenomen.

Mvgr
M.Polat
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tijdens de storing is geen mobiele data mogelijk geweest en kon een gedeelte van onze klanten niet bellen. In de loop van maandagavond konden klanten gefaseerd weer gebruik maken van onze diensten waardoor de storing voor alle klanten gisteravond is opgelost. Voor deze storing wordt geen compensatie gegeven. De oorzaak wordt onderzocht. Onze excuses voor het ongemak.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mo-Rail
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier ga ik verder geen uitspraken over doen en je verwijzen naar een pagina op de website van Vodafone. Daar kan je een reactie geven en dan zal Vodafone dit in behandeling nemen. De pagina is: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml

Succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Tijdens de storing is geen mobiele data mogelijk geweest en kon een gedeelte van onze klanten niet bellen. In de loop van maandagavond konden klanten gefaseerd weer gebruik maken van onze diensten waardoor de storing voor alle klanten gisteravond is opgelost. Voor deze storing wordt geen compensatie gegeven. De oorzaak wordt onderzocht. Onze excuses voor het ongemak.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic