Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,196Oplossingen
  • 1,620Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Hoelang duurt het omzetten van mijn abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen maandag ben ik naar de winkel geweest om mijn abonnement om te zetten in een sim only voor 30 euro per maand. Nu twee dagen later kan ik er nog steeds niet mee bellen/smsen /internetten. Ik ...

Komen er nog aanbiedingen? Alleen-lezen Opgelost

Ik mag verlengen. Het liefst zou ik bij jullie blijven maar jullie zijn meer dan 10 euro duurder voor t zelfde dan bij andere providers .. hoe kan dit? Komen er binnen nu en 4 maanden betere aanbiedin...

Ondersteuning signaalplus Alleen-lezen Opgelost

Waarom stopt Vodafone met signaalplus? Ze zeggen dat je overal 4g hebt. Nou in ons dorp heb je nog niet eens 2g dus bellen kun je wel vergeten zonder signaalplus ondersteuning. Je kunt wel zeggen dat ...

gjssmit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Friends & Family Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Ik ben van plan over te stappen naar Vodafone. Mijn vriend heeft al Vodafone, maar het lukt niet om een Friends & Family code aan te vragen. Wij begrijpen niet wat er fout gaat. Kan iemand...

LindaR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoonnummer geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik moest voor eind maart mijn tel opwaarderen, anders zou deze worden geblokkeerd. Nu heb ik dat pas in april kunnen doen. Dit ging goed, maar nu is mijn telefoon alsnog geblokkeerd. (is een pre...

Nikos49 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Afsluiting zonder bericht of reden Alleen-lezen Opgelost

Ik kwam er vanmorgen ineens achter dat ik afgesloten was zonde4 reden. Ik moet juist nu bereikbaar zijn ivm dat mijn man erg ziek is burn out Ik heb gelijk gebeld en de afsluiting was inderdaad ontere...

siena door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement voor de binnenvaart Alleen-lezen Opgelost

Ik mag mijn huidige abonnement verlengen.De komende jaren ben ik te vinden in geheel Europa in de Binnenvaart.Wat voor abonnement zal bij me passen?Ik bel weinig maar ben wel veel online.

door Niet van toepassing

Telefoon uit en gebeld, geen voicemail aan. Welk nummer belde mij? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Onlangs ben ik gebeld in het buitenland maar stond mijn telefoon uit. Ik heb geen voicemail aan staan, dus kreeg geen smsje. Ook op de telefoon geen bericht van gemiste oproep, want ja die stond...

TheChef8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Unused sim card for 6 months Alleen-lezen Opgelost

Hi all, I haven't charged my credit for a few months, more then 6 and now I can't recharge and re-activate the number, even though I got a message from Vodafone I can go online and top-up to re-activa...

andybon17 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

JBL actie, wel beloven, maar niet leveren Alleen-lezen Opgelost

ik heb een samsung s8 telefoon met de jbl aktie aangeschaft. incl 100 euro cashback aktie.Op 22-10-2018 ben ik bij vodafone rijswijk geweest , om een nieuw abonnement af te sluiten.Ik heb daar de sams...

nouki door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Cygnett universal mobielhouder door hitte gesmolten op voorruit Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb bij een vodafone filiaal in wijchen een universele cygnett mobiel houder gekocht voor mijn Samsung Galaxy s8. De zuignap hiervan is vorige week gesmolten op mijn voorruit. De houder kan nu niet...

Basvhulst door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Community opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Graag wil ik mij afmelden voor deze vodafone community .Hoe werkt dit precies?

door Niet van toepassing

Apple ID geblokkeerd? Alleen-lezen Opgelost

Hoi,ik had een vraagje, ik heb sinds kort een iPhone en nu kreeg ik vanavond een e-mail dat er ergens in het buitenland is ingelogt met mijn Apple id, ik had al een Apple id vanwege dat ik een ipot he...

Formulier prepaid simkaart aanvragen werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik wil graag de gratis prepaid simkaart aanvragen. Helaas gebeurt er niets als ik op de verzendknop druk, ongeacht opwelk apparaat of in welke browser ik het probeer. Hebben jullie hier mi...

Betaaldatum aanpassen Alleen-lezen Opgelost

Ik betaal mijn rekening nu ergens rond de 12e van de maand a.d.v. een automatische incasso.Ik zou deze betaling graag naar het begin van de maand willen aanpassen. Is dit mogelijk?

melissavv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een bestelling geplaatst voor het verlengen van mijn abonnement het zou 1 á 2 dagen duren voor dat mijn nieuwe telefoon binnen komt maar heb nog niks mogen ontvangen (telefoon is op voorraad)?*...

Online subscription with phone - Dynalogic delivery fail Alleen-lezen Opgelost

Hello, I placed an order last week for a Red Plus Together subscription with phone (S9 +, paid 216 euro) and I should have gotten the package last Thursday by courier, Dynalogic, but the first time th...

Levertijd Iphone 8 Red Alleen-lezen Opgelost

22 Juni j.l. heb ik mijn abonnement verlengd, en daarbij ook een nieuwe telefoon besteld: De Iphone 8 Red 64GB. Op de website zag ik de opmerking "langere levertijd" staan. Ik was dan ook in de verond...

Eefke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement onbekend maar wel factureren Alleen-lezen Onopgelost

Wat een ongelogelijk (moderator heeft taalgebruik aangepast) bedrijf is Vodafone.Net gebeld, zijn 2 van 3 abbonementen, 2x telefoon en 1x data SIM onbekend op het juiste adres en niet terug te vinden....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen