ik heb na bijna een jaar in het bezit te zijn van de Sony Xperia Z1 nu continue batterijproblemen, iets wat ik met mijn werk me echt niet kan veroorloven. Mijn batterij word heet (kan dit eigenlijk kwaad ?) , maar de batterij kan al na enkele uurtjes, zelfs zonder ervan gebruik te maken, leeg zijn.
M.a.w. elke dag MOET ik de telefoon opladen op meerdere momenten.
Daarnaast loopt het sms scherm geregeld vast. Het enigste wat dan een beetje helpt is het toestel geheel uitschakelen en opnieuw proberen. Dat kan toch niet voor zo'n duur toestel....
Dan heb je een duur abbonement Vodafone Red E en nog niet 1 jr in gebruik en nu alleen maar problemen.
Hier word je echt niet blij van.
Het liefste smeet ik hem weg op dit moment, het is echt niet leuk meer.
Ik lees erg veel problemen die hieraan gerelateerd zijn, denk dat het tijd word eens actie te ondernemen.........
Een echt niet blijde gebruiker van de Sony Xperia Z1 😞
Trouwens....het zou handig zijn hulp links etc als die in het Nederlands konden , ik begrijp niet voldoende engels....
Daarnaast heb ik nog een probleem....ben hiervoor al teruggeweest in de winkel, maar dat heeft ook niets geholpen....mijn WiFi schakelt te pas en onpas vanzelf uit, normaal nog niet zo erg hier in NL, maar ik ben onlangs in Spanje geweest, wat is er nu gebeurt, zonder dat ik het in de gaten heb schakelt het toestel steeds de WiFi uit, met als gevolg...ja je kan hetb al raden....een superhoge rekening deze maand. En bedankt pffffffffffff. Wie kan me nu vertellen wat ik het beste kan doen ? En stel ik mik dit toestel in de prullenbak...kan ik dan met een ander toestel op hetzelfde abonnement verder ????? Hier word je echt niet goed van...had ik maar nooit voor dit toestel gekozen.:@