Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,276Oplossingen
  • 1,751Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Data in het buitenland niet in de bundel? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in de MyVodafone app gekeken via mijn telefoon en opgezocht wat de kosten zijn voor bellen en internet in Kroatië.Hier stond dat ik mijn bundel voor zowel bellen, als mobiel internet ook in Kro...

bellen en internetten in brazilië Alleen-lezen Onopgelost

ik ben brazilë met een abonement waarbij standaard de extra blox brailië aan staat. Toch kan ik na een paar dagen niet meer internetten. Hoe kan dit?

Valentijnsdag Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/cf3nn Valentijnsdag, de dag van de liefde De dag waarop (toekomstige) geliefden elkaar de liefde verklaren en een beroep doen op de zoon van Venus, de godin van de liefde: Cupido! Wi...

Prepaid nummer verlopen HEEEEELP! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo lotgenoten, Tot mijn grote verdriet ben ik er gisteren achter gekomen dat mijn prepaid 06 nummer niet meer op te waarderen valt. Na contact met de klantenservice blijkt dat deze niet meer in hun...

Digitale Radio ontvangen. Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik digitale tadio ontvangen op mijn stereotoren zonder de tv aan te hoeven zetten. (glasvezel)

Mifi r216 status disconnected Alleen-lezen Onopgelost

Na het goed functioneren in nederland nu in frankrijk. mifi R216 prima ontvangst van provider. En prima ontvangst van wifi signaal. Echter de status blijft in eens op disconnected. Van alles geprobeer...

1ste rekening Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij vertellen waarom mijn allereerste rekening €20,55 ipv de €18 euro die mijn abonnement zou kosten?

Wat is het telefoonnummer van Vodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil een vraag stellen, maar het enige telefoonnummer dat ik vind is 1200.Dat werkt alleen voor abonnees van Vodafone en dat ben ik (nog) niet.Op de website heb ik het niet kunnen vinden.Raar voor e...

App wil toegang tot mijn camera Alleen-lezen Opgelost

Als ik de myVodafone App probeer te installeren, wil hij otegang tot mijn camera hebben, Vodafone wil kennelijk meekijken met wat ik doe maar dat vind ik niet zo'n goed idee. Hoe kan ik de App install...

Probleem met andere simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Kan local simkaart niet in samsung s8 gebruiken. Zou geblokkeerd zijn?Simkaart safaricom In een simpele samsung young gaat t wel maar ja daar heb ik niet de s8 voor aangeschaft om op vakantie andere t...

Sim iPhone 6 vergrendeld en vraagt 6 nummer code touch id Alleen-lezen Onopgelost

halloik had geen bereik dus ik dacht ik doe mijn iphone uit en start hem daarna weer opnieuw op toen stond er sim vergrendeld en nu kan ik niet meer op mijn iphone, er staat: " bij opnieuw opstarten v...

Creditcard niet te koppelen in Wallet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Met wat uitzoekwerk is het me gelukt om Wallet te installeren op mijn LG G3.De app werk ook, en ik heb al wat kantenkaarten er in kunnen zetten.Het gaat alleen fout als ik mijn MasterCard wil to...

Wi-Fi valt steeds weg als ik YouTube kijk. Alleen-lezen Onopgelost

Als ik youtube kijk, dan valt mijn wifi steeds weg. Maar als ik op internet ga surfen ofzo dan gaat mijn wifi niet weg. Ik heb al alles geprobeerd! Wifi gereset, fabrieksinstellingen, wifi kanaal vera...

Netwerkproblemen binnenshuis Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Sinds een aantal weken ervaren wij veel problemen binnenshuis op de postcode 2532BH. Bij zowel een Iphone 6s als een Iphone 7 is 4g bereik bijna niet mogelijk (hiervoor altijd gewerkt)...

Vanuit het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Ik wil een nieuw abonnement verlengen en heb dus ook iets gevonden. Het volgende probleem speelt mij parten...Momenteel zit ik in het buitenland midden op zee voor de komende 6 weken. Hier is na...

Oud contract opvragen Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Vanwege diefstal van mijn toestel wil ik een oud contract opvragen. Echter is dit niet mogelijk via myvodafone en kan de klantenservice mij ook niet verder helpen.Het contract is van 2014.KS geeft...

WhatsApp geschiedenis behouden na het vervangen van simkaart? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Binnenkort wordt mijn simkaart vervangen aangezien ik van provider verander (ik ga van Ziggo Mobiel over naar Vodafone). Ik behoud wel mijn eigen nummer. Weet iemand of mijn WhatsApp gesprekken...

Vodafone en toekomstige WaaS ondersteuning. Alleen-lezen Onopgelost

Zoals ik nu reeds bij T-Mobile heb kunnen achterhalen is mijn vraag:https://forum.t-mobile.nl/microsoft-nokia-360/t-mobiles-waas-windows-as-a-service-plannen-voor-wmp-windows-mobile-phone-later-262991...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen