RemcoE

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VastOpMobiel aansluiten op particulier abonnement

Hallo,
Er is op dit moment een aanbieding van GSMweb.nl voor zakelijke klanten van een Vodafone Red abonnement met 2 GB internet en onbeperkte minuten/SMS. Prijs € 20,60 ex. btw per maand voor een periode van 12 maand.

Ik wil dit abonnement aanvullen met vastopmobiel met mijn huidige vaste nummer.

Kan ik dit abonnement afsluiten bij GSMweb en vervolgens vastopmobiel rechtstreeks bij Vodafone aanvragen?

Alvast dank voor jullie reactie!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@RemcoE

Ah, dat was me niet duidelijk. 😉 Op particuliere abonnementen kan het in ieder geval ook! Dat kost €15 per maand.
Als je een particulier abonnement hebt, maar wel een zakelijke gebruiker bent dan gelden eigenlijk toch alle particuliere "regels". Je kunt dan dus ook alle particuliere BloX aansluiten etc.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @RemcoE

VastOpMobiel kun je eigenlijk altijd aanzetten. Je hoeft hiervoor maar contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice. Het maakt dan niets uit of je het abonnement bij ons hebt afgesloten of bij een derde partij. 😄
RemcoE
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje,

OK dat is mooi. Dit is Overigens een Vodafone Red cat. A (geen business dus) abonnement dat ook door particulieren kan worden afgenomen. Zoals gezegd wordt dit bij mij echter op mijn bedrijfsnaam gezet.

Kun je voor de zekerheid dit nog bevestigen dat het mogelijk is vastopmobiel hierop aan te sluiten?

Alvast bedankt!

Groet Remco
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@RemcoE

Ah, dat was me niet duidelijk. 😉 Op particuliere abonnementen kan het in ieder geval ook! Dat kost €15 per maand.
Als je een particulier abonnement hebt, maar wel een zakelijke gebruiker bent dan gelden eigenlijk toch alle particuliere "regels". Je kunt dan dus ook alle particuliere BloX aansluiten etc.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
oud topic, topic gesloten. VostM is niet meer mogelijk
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic