LDDS

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Backup+ geeft problemen na update

Vandaag was eer een update van Backup+ en nu geeft hij aan : Je sessie is verlopen, log opnieuw in.
Ik kom dus niet verder. O ja, ik heb Backup+ gekoppeld aan mijn dropbox.

Is dit een update probleem of die ik iets verkeerd.

Ik zal kort vertellen wat er gebeurd:
Inloggen bij Backup+ krijg je de melding: Je sessie is verlopen, log opnieuw in.
dan krijg je Bijna klaar! en moet je opnieuw je dropbox koppelen, als je dat doet, lijkt de app te openen maar vervolgens krijg je weer de melding: Je sessie is verlopen, log opnieuw in.



Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
LDDS , ik zie dat er nog niemand op je topic reageerde. Vervelend dat je deze problemen ervaart met Backup+! Lukt het na de laatste keer dat je de melding krijgt niet om opnieuw in te loggen en het koppelen van daaruit te hervatten? Kun je eens proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
LDDS , ik zie dat er nog niemand op je topic reageerde. Vervelend dat je deze problemen ervaart met Backup+! Lukt het na de laatste keer dat je de melding krijgt niet om opnieuw in te loggen en het koppelen van daaruit te hervatten? Kun je eens proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
LDDS
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Opnieuw installeren was de oplossing.

Dank je wel voor je tip.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic