Feico

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Buiten bundel kosten

Ik kreeg vorige maand plotseling een melding "buiten bundel gebruik" Ik kom bijna nooit over mijn tegoed heen en al zeker niet van SMS. Dit medium gebruik ik nagenoeg niet. Er stond bij dat het naar een nummer in de USA was. In mijn geschiedenis vind ik het bericht ook niet terug. Dit bericht heb ik zelf niet verstuurd. Wat is hier gebeurd? Iemand een tip of raad?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om eens in te loggen op my vodafone (website). Vanuit daar kun je de rekenin specificeren.
Tevens kun je hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice
Vanuit hier kan ik dit namelijk niet controleren ivm jouw privacy en omdat hier ook gereageerd wordt door andere forum gebruikers.
Feico
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt Steven, ik heb een screenshot gemaakt. Contact met klantenservice kan helaas alleen telefonisch, via chat of forum. Erg lastig als je bv screenshot wilt sturen.. Kijk wel even hoe ik dit oplos. Een emailadres zou erg handig zijn in deze wereld.
Gr. Feico
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt het eventueeook aankaarten via Facebook en Twitter, dan is een screenshot iets makkelijker ????
Mijn collega's daar kunnen wel in de systemen. Zij zullen daarna over gaan op privé berichten en vragen naar jouw gegevens


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic