Leentjemar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mag Verlengen maar niet bij Vodafone

Ik mag al een tijdje mn abbo verlengen en dan krijg je een persoonlijke aanbieding van Vodafone en dan een iphone (niets tegen iphone maar ben samsung gewend)terwijl ik al ruim 8 jaar Samsung heb. Nu ging ik eens kijken wat mij het ging kosten als ik een abbo nam met een Samsung s7 nou mijn schrik was groot toen ik zag dat het me minimaal 46 euro gaat kosten. Waarom zo duur voor een vaste klant ben ruim 8 jaar klant bij Vodafone maar als vaste klant draaien ze je een poot uit om nieuwe klanten een goedkoper abbonement te kunnen geven? Want waarom kan ik bij een concurrent de Samsung s7 gratis krijgen bij een abbo van 36 euro pm met. 1500mb 4g onbeperkt bellen en sms ' en. Waarom is het bij Vodafone is het niet mogelijk.Gaat Vodafone zo met zijn klanten om?
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Volgens de wet mag een toestel prijs niet meer bij de abonnementskosten in zitten. Let hier wel op. Ook heeft iedere provider andere acties. Vodafone heeft op dit moment gekozen voor 3 maanden onbeperkt internet en eventueel Napster/Netflix of tv anywhere voor 3 maanden erbij. Dit verschilt natuurlijk per provider. Wat je hierin kunt doen is contact opnemen met de afdeling verkoop om te zien of zij hier in iets kunnen betekenen. Daarbij is het wel zo dat dus ook het toestel betaald dient te worden. Hier in ligt de keuze bij jou zelf aangezien dit een high end toestel is.





NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Kijken we wat het kost om deze telefoon los te kopen, dan is dat bij de goedkoopste partijen:
Voor de Samsung S7 Edge 721,95, wat resulteert in € 30 p.mnd.
Voor de Samsung S7 624 euro, wat resulteert in € 26 p.mnd.

Op de site van de providers kan je zien hoeveel korting zij geven als je een groter abbonoment neemt.



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen nieuwe reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic