Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,168Oplossingen
  • 1,572Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Accu problemen Samsung Trend Plus Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond, Ik heb 10mnd geleden een Samsung Trend Plus gekocht tot een week geleden had ik geen enkele problemen.Normaal duurt het 3 uur voordat hij helemaal opgeladen is maar nu duurt dat steeds no...

Dit nummer is niet in gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een tijdje geleden mijn telefoon op fabrieksinstellingen gezet. Ik wilde whatsapp opnieuw downloaden. Toen ik in wou loggen zou ik een SMS je al verificatie moeten ontvangen en die kreeg ...

sorry marc,staat nergens dat het niet mag. Alleen-lezen Onopgelost

Heb mijn abbo een maand geleden verlend.Is eerste keer niet bezorgd,tel contact gehad en zou direct opnieuw worden bezorgd.1week later een sms,met word bezorgd..niks dus.Weer week later een mail met w...

eminente door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prive naar zakelijk abbonement. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ondervinden meer mensen problemen met Vodafone bij het laten omzetten van een prive naar een zakelijk abbonement? Formulier en benodigde gegevens zijn bij Vodafone binnen gekomen op 26 februari ...

Fred1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement UK Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Komende september verhuis ik voor ongeveer een jaar naar London. Mijn abonnement loopt af in oktober, en ik vroeg me af of ik op dat moment met mijn huidige toestel over kan stappen op de sim o...

Laatste online rekening niet in My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Mijn laatste online rekening, factuurnummer *moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd*, staat niet in My Vodafone. Kan deze er alsnog ingezet worden of naar mij gemaild worden op *moderator ed...

Inloggen my vodafone Alleen-lezen Onopgelost

sinds je alleen nog maar kunt inloggen met je emailadres kan ik via mijn telefoon niet meer inloggen op my vodafone via de mobiele website.ok kan wel viable pc inloggen maar via mijn telefoon kom ik s...

Rivella door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart niet geprovisionered iphone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb mijn abonnement verlengd en daarbij een Iphone 6 aangeschaft. Deze kreeg ik thuisgestuurd met een nieuwe simkaart. De simkaart heb ik >48 uur geleden geactiveerd, maar deze geef...

ICH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen geen netwerk?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb twee abonnementen verlengt. Deze telefoons vandaag opgehaald. Bij 1 ontbreekt de sim en bij de ander doet de sim het niet. Als ik wil activeren geeft hij aan dat er geen kaarten zijn om te acti...

Ontgrendelings-pin SIM netwerk - Samsung Young GT-S6310N Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb mijn Samsung Young GT-S6310N deze is simlock vrij en wilde hier een vodafone kaartje indoen. Helaas vraagt hij nu om een netwerk code. Heb hier verschillende providers mee gebruikt en no...

? - Title Alleen-lezen Onopgelost

Lieve V(((^Ô^)))DAFONE, Stel je voor er klopt iemand aan je deur en je bent niet thuis. Je komt thuis Je doet de deur open en er ligt een kaartje op de grond. Daar staat op. Helaas je hebt net de kans...

Vodafone in gebreken Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben nieuw op dit forum. Ik probeer een uitweg te zoeken voor de problemen die ik heb met vodafone. Met de klantenservice, de filialen en de klachtenprocedure van vodafone ben ik niks opgeschoten. I...

Kamal door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

pukcode Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik moet mijn pukcode invoeren, dat doe ik, maar dan doet me telefoon het alsnog niet.Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?

youri-95 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet aanmelden bij netwerk(nieuwe telefoon) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een nieuwe telefoon de Samsung Galaxy S6 met nieuw abonnement +symcard.Oude abonnement houd september op te bestaan,en dat abonnement zit op mijn oude THC telefoon.Maar kan met mijn nieuw...

Wiliiaman door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kleuren Z3 compact Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Via verschillende winkels is de Sony Xperia Z3 Compact in 4 kleuren te krijgen. Helaas via Vodafone alleen in Wit en Zwart. Ik wil eigenlijk de groene versie hebben en hem kopen via Vodafone omd...

inlogproblemen Vodafone zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 2 dagen kan ik niet meer inloggen op Vodafone zakelijk (rekening inzien en printen). Gebruikersnaam en wachtwoord zijn (opnieuw) door Vodafone bevestigd, maar het werkt van geen kant. Ik lijk in...

omikron door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Np code Alleen-lezen Onopgelost

Na de pincode krijg ik de vraag voor de np code, maar die weten we niet. Hoe kunnen we hieraan komen?

Layla door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fusie tussen Vodafone en Liberty Global (o.a. Ziggo) ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik lees net op Tweakers.net dat Vodafone bedrijfsonderdelen wilt uitwisselen met Liberty Global ?Hier de bron. Zijn hier mensen die hier meer over weten?In mijn satelliet tijd weet ik dat Liberty Glob...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Bereikbaarheid klantenservice vanuit buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment verblijf ik voor 2 jaar in het buitenland. Ik heb een sim-only simkaart van Vodafone sinds januari zodat ik mijn nummer kan behouden. Echter, ik heb de kaart geactiveerd toen ik nog in N...

hallo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen