Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Goedenmiddag,Ik probeer op internet om het formulier nummerbehoud in te vullen alleen lukt dit niet.Elke keer als ik het formulier verstuur zegt hij dat ik iets niet of niet goed heb ingevuld terwijl ...

In gesprek Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een probleem met ik denk mn simkaart want ala iemand me belt krijgt diegene te horen dat ik in gesprek ben terwijl dat niet zo is. Het is bij iedereen die me belt en af en toe doet me tel...

1gb extra Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Vanmiddag heb ik er voor gekozen een 1gb extra blox aan te zetten. Vervolgens heb ik op het wifi netwerk gezeten. Daarna ben ik onderweg en krijg ik een SMS dat ik 80% verbruikt heb. 2 min late...

Nummerbehoud voor prepaid - Alle ins & outs Alleen-lezen Onopgelost

Deze informatie is verouderd en daarom gearchiveerd. Lees meer (Markeren om te lezen) Wil je je nummer niet verliezen, maar toch overstappen naar Vodafone prepaid? Dat kan! Op onze website kun je stap...

Kyra door Oud Community Moderator

4G blox Alleen-lezen Opgelost

Heb gisteren 4G blox aangezet. Echter nu blijkt de dekking voor mijn I phone 5 erg slecht en heb ik er dus niets aan. Kost wel twee vijftig extra per maand en ik kan hem niet uitzetten. Wat kan ik doe...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen