Velandu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Apple iPhone 4 - Abonnement (eerder) verlengen

Goedemorgen,

Mijn telefoon (iPhone 4) heeft behoorlijke kuren, random uitvallen met batterij op 40% of hoger. Vervolgens krijg ik de telefoon de eerste 5 minuten niet meer aan, kortom ik moet een nieuwe telefoon.

Mijn abonnement loopt tot 31 augustus, waardoor ik op het vroegste moment 30 april / 1 mei kan verlengen. Is er geen mogelijkheid om dit op te schuiven? Ik zit momenteel al een jaar of 6 bij Vodafone en een goede telefoon is noodzakelijk.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Velandu
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator(s),

Ondanks dat ik duidelijk heb aangetoond dat een goed werkende telefoon noodzaak is, konden jullie mij niet een 3-4 weken eerder laten verlengen. Alleen onder voorwaarde van 1 jaars-abonnement, waarvoor ik 300-400 euro extra bij moest betalen voor een telefoon. Zelfs na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad met jullie kwamen jullie niet over de streep. Heel erg jammer en dit kost jullie volgens mij best wat klanten, zo ook ondergetekende.

Met vriendelijke groet,
Velandu

Bekijk in context

4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Velandu,

Er is normaal gesproken geen mogelijkheid om nog langer als 4 maanden van te voren te verlengen. Ik ga ervan uit dat dit nu ook het geval is. Het is erg zonde maar je zult toch nog even moeten wachten:(. Kijk voor alle regels met betrekking tot verlengen ook nog even hier
Velandu
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator(s),

Ondanks dat ik duidelijk heb aangetoond dat een goed werkende telefoon noodzaak is, konden jullie mij niet een 3-4 weken eerder laten verlengen. Alleen onder voorwaarde van 1 jaars-abonnement, waarvoor ik 300-400 euro extra bij moest betalen voor een telefoon. Zelfs na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad met jullie kwamen jullie niet over de streep. Heel erg jammer en dit kost jullie volgens mij best wat klanten, zo ook ondergetekende.

Met vriendelijke groet,
Velandu
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Beste Velandu,

Uiteraard willen we je als klant behouden maar we zijn hierin gebonden aan regels waardoor we niet zomaar vervroegd kunnen/mogen verlengen. De termijn van 1 jaar heeft hier dus ook mee te maken. Het is immers ook onze wens om je lang als klant te mogen behouden dus indien dit mogelijk was hadden onze collega's je dit vast en zeker aangeboden.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @patb1706 ,

Zou je nu a.u.b willen stoppen met spammen op het Forum je maakt het alleen maar erger! Ik vraag je vriendelijk om ook je caps lock uit te doen en het taalgebruik netjes te houden s.v.p daarvoor in ieder geval bedankt, we willen iedereen helpen maar dan wel graag op en respectvolle manier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic