Edna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp Wallpaper SMS-dienst!?

Beste allemaal!

Vandaag kwam ik erachter dat ik begin februari (schijnbaar!?) een SMS-dienst heb afgesloten voor Whatsapp Wallpaper. Dit kost mij €5,- per week!! Dit heb ik vandaag inmiddels opgezegd via payinfo.nl. Ik kwam er wel achter dat ik de applicatie ''Whatsapp Wallpapers" op mijn telefoon geïntstalleerd had, maar ik weet 100% zeker dat ik NIET akkoord ben gegaan met een dergelijke dienst...

Weet iemand of het mogelijk is om ergens een klacht in te dienen? En zo ja, hoe groot is de kans dat ik mijn geld voor deze zwendel terug krijg..?

Groetjes!
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo @Edna

Indien je 100% zeker weet dat jij geen toestemming / instemming hebt gegeven om een betaalde Content Media service aan te gaan. En jij dus nimmer akkoord bent gegaan met de aanbieder van deze services om deze "wallpaper-dienst" te betalen en te verkrijgen.

Vul dan het web-formulier op deze Vodafone webpage volledig (!) in.
Weblink: https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten
*moderator edit: url gefixt*

Vodafone geeft jou dan je geld terug. En gaat jouw klacht onderzoeken. Vodafone is de enige telecom-provider die haar klanten in dit soort kwesties het voordeel van de twijfel geeft. En dus geld terug geeft, dat jij onterecht hebt betaald aan Content Media Service (abonnements-service).

Vul dus het web-formulier eerlijk en volledig in.
Bedankt voor het toekennen van een kudo aan dit antwoord !


Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic