Hoi @Kreatiefmetkurk
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik denk dat hier de grote fout in zie:
Die heb ik ná de activatie van de Vodafone aanbieding stopgezet
Als je namelijk al een abonnement hebt bij Apple Music, dan heb je ook al gebruik gemaakt van gratis 1 of 3 maanden van Apple, en dan is het niet meer mogelijk om ook nog eens bij Vodafone gratis Apple Music te krijgen. Letterlijk in de info staat: Helaas ontvang je maar één keer een proefabonnement voor Apple Music. Ook als je deze al eerder via Apple zelf hebt ontvangen.
En aangezien iedereen die Apple Music heeft, zeker 1 of 3 maanden al heeft gekregen van Apple, kan dus bij z’n huidige abonnement deze 6 maanden niet activeren. Vodafone geeft je de koppeling met je 06 nummer, die weten dus niet of je al Apple Music hebt en Apple doet het via je Apple ID maar gaat deze dan koppelen met Vodafone en komt er dan achter dat je al gebruik hebt gemaakt.
Het is natuurlijk heel vervelend maar, in mijn beleving van alle vorige mensen met dit probleem, niet te verhelpen. Je kan nog even wachten op een Vodafone medewerker, die zijn er maandag weer, maar verwacht er niet veel van want in de regels staat het beschreven.