Kreatiefmetkurk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Apple Music van Vodafone niet zichtbaar in Itunes en dus niet geactiveerd?

Vandaag de 6 maanden aanbieding van Vodafone geactiveerd. Dat ging voorspoedig en zonder problemen. Ik had al enige tijd een Apple Music account. Die heb ik ná de activatie van de Vodafone aanbieding stopgezet. Volgens iTunes loopt deze nog door tot medio juli. De nieuwe Vodafone aanbieding loopt (dus) tot januari 2021. Ik zie echter deze nieuwe datum niet terug in mijn iTunes account bij mijn persoonlijke gegevens. Mijn Vodafone abonnement  is gekoppeld aan mijn zakelijke emailadres. Mijn Apple-ID ( die ik dus al lange tijd heb) aan een privé email adres. Wel heb ik voor beide partijen hetzelfde telefoonnummer. Wat gaat er mis? Ik vermoed dat het te maken heeft met het emailadres, maar dan nog..hoe los ik het op? Alvast hartelijk dank voor alle hulp.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kreatiefmetkurk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat hier de grote fout in zie:
Die heb ik ná de activatie van de Vodafone aanbieding stopgezet

Als je namelijk al een abonnement hebt bij Apple Music, dan heb je ook al gebruik gemaakt van gratis 1 of 3 maanden van Apple, en dan is het niet meer mogelijk om ook nog eens bij Vodafone gratis Apple Music te krijgen. Letterlijk in de info staat: Helaas ontvang je maar één keer een proefabonnement voor Apple Music. Ook als je deze al eerder via Apple zelf hebt ontvangen.

En aangezien iedereen die Apple Music heeft, zeker 1 of 3 maanden al heeft gekregen van Apple, kan dus bij z’n huidige abonnement deze 6 maanden niet activeren. Vodafone geeft je de koppeling met je 06 nummer, die weten dus niet of je al Apple Music hebt en Apple doet het via je Apple ID maar gaat deze dan koppelen met Vodafone en komt er dan achter dat je al gebruik hebt gemaakt.

Het is natuurlijk heel vervelend maar, in mijn beleving van alle vorige mensen met dit probleem, niet te verhelpen. Je kan nog even wachten op een Vodafone medewerker, die zijn er maandag weer, maar verwacht er niet veel van want in de regels staat het beschreven.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kreatiefmetkurk 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat hier de grote fout in zie:
Die heb ik ná de activatie van de Vodafone aanbieding stopgezet

Als je namelijk al een abonnement hebt bij Apple Music, dan heb je ook al gebruik gemaakt van gratis 1 of 3 maanden van Apple, en dan is het niet meer mogelijk om ook nog eens bij Vodafone gratis Apple Music te krijgen. Letterlijk in de info staat: Helaas ontvang je maar één keer een proefabonnement voor Apple Music. Ook als je deze al eerder via Apple zelf hebt ontvangen.

En aangezien iedereen die Apple Music heeft, zeker 1 of 3 maanden al heeft gekregen van Apple, kan dus bij z’n huidige abonnement deze 6 maanden niet activeren. Vodafone geeft je de koppeling met je 06 nummer, die weten dus niet of je al Apple Music hebt en Apple doet het via je Apple ID maar gaat deze dan koppelen met Vodafone en komt er dan achter dat je al gebruik hebt gemaakt.

Het is natuurlijk heel vervelend maar, in mijn beleving van alle vorige mensen met dit probleem, niet te verhelpen. Je kan nog even wachten op een Vodafone medewerker, die zijn er maandag weer, maar verwacht er niet veel van want in de regels staat het beschreven.

Kreatiefmetkurk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hmja, dat zou heel goed kunnen! Wel jammer,  maar hartelijk dank voor je antwoord.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic