xnickfct

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Anoniem gebeld

Goedemorgen,

Ik weet niet of dit onderwerp hier goed staat hoor, maar ik heb een vraagje. Ik word al een paar dagen anoniem gebeld, maar die gesprekken heb ik gemist en natuurlijk kun je dan niet terugbellen. Toen ik vanochtend wél op kon nemen kreeg ik iemand van Vodafone aan de lijn. Dit vond ik raar omdat ze anoniem bellen maar ik kreeg geen kans om te vragen waarom ze anoniem belden. Aangezien ik vanochtend geen tijd had word ik aan het einde van de middag teruggebeld. En nu is mijn vraag: belt Vodafone je anoniem?

Groeten,
Nick
3 Reacties 3
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
@xnickfct En nu is mijn vraag: belt Vodafone je anoniem?
Klopt inderdaad, Vodafone belt in de meeste gevallen anoniem. Waarom ze dit doen lijkt mij omdat klanten anders de directe telefoonnummers van medewerkers of afdelingen door krijgen, terwijl men als consument altijd via de klantenservice (1201) contact op dient te nemen.


Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik heb dit huidige Topic (wat tussen het Apple Topic stond) verplaatst naar ''Apps en Diensten''.
http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Anoniem-gebeld/td-p/135056
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic