Hoi
Vander Vliet Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst natuurlijk heel vervelend dat als je op vakantie bent dat je dan gebeld bent door Vodafone. Echter, Vodafone weet natuurlijk niet dat je op vakantie bent, je kan het ze niet kwalijk nemen. Zeker niet als er ook nog een tijdsverschil is, dat kunnen ze niet zien. De laatste tijd klopt het dat Vodafone even belt met de vraag of de mail is ontvangen en of je gebruik wenst te maken van deze korting. Sommige mensen vinden het fijn, die hebben de mail gemist of waren op vakantie en hebben het niet gezien, maar er zijn ook mensen die het niet fijn vinden en daar geen gebruik van willen maken.
Uiteraard is nietjes van deze meneer om dan op deze manier te reageren. Was er niet bij maar kan me voorstellen dat je daar niet happy mee bent en dat het juist beter zou zijn als deze je daarin gelijk geeft en misschien ook de mogelijkheid heeft om je dan uit te schrijven en niet meer te bellen. Weet niet of dat mogelijk is eigenlijk? Je kunt bij de mail de optie afmelden voor mail aanklikken zodat je geen mails meer ontvang (staat vaak helemaal onderaan de mail). Lukt dit niet dan zou je kunnen bellen met de
klantenservice van Vodafone. Die willen je daar ook mee helpen.
Maar goed, voor de een is het een heel belangrijk telefoontje en de ander is er niet blij mee. Dat is op afstand natuurlijk niet te zien en/of te bepalen. Daarom is het uitschrijven van de nieuwsbrief misschien dan wel het verstandigste. Hopende dat ik je een klein beetje verder heb kunnen helpen en geloof me, ze doen het echt niet om je te pesten, het is meer de service die ze graag willen aanbieden. Ben het wel eens dat Vodafone zou moeten bellen met een nummer zodat je weet dat ze van Vodafone zijn. Een mooie leer voor Vodafone!
Bij deze wil ik je hele fijne Feestdagen wensen en alvast een heel fijn 1029 en een vakantie zonder Vodafone :wink: