Vander Vliet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Anoniem gebeld worden door Vodafone

Afgelopen 5 dagen ben ik 2 a 3 keer per dag anoniem gebeld. Ik was in het buitenland en heb dus niet opgenomen. Door het tijdsverschil ben ik dagelijks midden in de nacht gebeld, Hierdoor werd ik wakker ondanks dat mijn mobiel op stil stond. Vanmorgen werd ik weer anoniem gebeld en heb ik opgenomen omdat ik weer thuis ben. Het bleek om Vodafone te gaan. ik had niet op een mail geregaeerd. Onlangs heb ik een mail gekregen met betrekking tot extra gratis mb . Dat heb ik goed gekeurd. De man die ik aan de telefoon had zei dat de mail over een gezinsabonnement ging. Ik ben alleenstaand en ik heb die mail niet gekregen. Ik vertelde dat ik het hele vervelend vond dat ik hier over wordt gebeld en anoniem. De man reageerde erg bot en zei dat anderen wel blij waren met zo’n telefoontje, toonde geen begrip , geen excuus etc.
ik heb aangegeven dat als ik een mail niet beantwoord er normaal eerst een herinnering mail komt, dat Vodafone mij nooit belt.
Mocht het echt om een Vodafone actie gaan dan wil ik bij deze laten weten dat ik nooit gebeld wil worden door Vodafone, zeker niet anoniem en zeker niet 8 keer achter elkaar, als of er iets heel belangrijks was, ik heb er last van gehad tijdens mijn vakantie. Dat mag de bedoeling niet zijn, een herinnering email was simpeler geweest.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Vander Vliet
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst natuurlijk heel vervelend dat als je op vakantie bent dat je dan gebeld bent door Vodafone. Echter, Vodafone weet natuurlijk niet dat je op vakantie bent, je kan het ze niet kwalijk nemen. Zeker niet als er ook nog een tijdsverschil is, dat kunnen ze niet zien. De laatste tijd klopt het dat Vodafone even belt met de vraag of de mail is ontvangen en of je gebruik wenst te maken van deze korting. Sommige mensen vinden het fijn, die hebben de mail gemist of waren op vakantie en hebben het niet gezien, maar er zijn ook mensen die het niet fijn vinden en daar geen gebruik van willen maken.

Uiteraard is nietjes van deze meneer om dan op deze manier te reageren. Was er niet bij maar kan me voorstellen dat je daar niet happy mee bent en dat het juist beter zou zijn als deze je daarin gelijk geeft en misschien ook de mogelijkheid heeft om je dan uit te schrijven en niet meer te bellen. Weet niet of dat mogelijk is eigenlijk? Je kunt bij de mail de optie afmelden voor mail aanklikken zodat je geen mails meer ontvang (staat vaak helemaal onderaan de mail). Lukt dit niet dan zou je kunnen bellen met de klantenservice van Vodafone. Die willen je daar ook mee helpen.

Maar goed, voor de een is het een heel belangrijk telefoontje en de ander is er niet blij mee. Dat is op afstand natuurlijk niet te zien en/of te bepalen. Daarom is het uitschrijven van de nieuwsbrief misschien dan wel het verstandigste. Hopende dat ik je een klein beetje verder heb kunnen helpen en geloof me, ze doen het echt niet om je te pesten, het is meer de service die ze graag willen aanbieden. Ben het wel eens dat Vodafone zou moeten bellen met een nummer zodat je weet dat ze van Vodafone zijn. Een mooie leer voor Vodafone!

Bij deze wil ik je hele fijne Feestdagen wensen en alvast een heel fijn 1029 en een vakantie zonder Vodafone :wink:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic