Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

E-Sim kaarten (Embedded SIM) Alleen-lezen Onopgelost

Hooi allen! Eigenlijk heb ik een korte en simpele vraag: Wat zijn de plannen van Vodafone NL met betrekking tot E-sim (ook wel bekend als esim of embedded SIM) kaarten? Deze nieuwe technologie wordt v...

JossiEnd door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 14 Likes

nummerbehoud van vodafone zakelijk naar hollandsnieuwe prive Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik wil een nummerbehoud doen van een zakelijk Vodafone-contract naar een privé hollandsnieuwe contract. Hoe moet ik dit aanpakken? Kan ik gewoon nummerbehoud aanvragen bij hollandsnieuwe of moet...

Voldoe ik aan de voorwaarden voor de dubbele data? Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik gebruik de bundel Start L van vodafone en maak ook gebruik van Ziggo. Ik weet dat ik de extra's straks kan gebruiken. En dat ik nog bericht krijg over de dubbele data. En ik weet ze...

Tijdelijk 2 weken extra internet in Belgische Ardennen Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoi,Wij hebben een Blox beperkt met 4 GB, is er een mogelijkheid om dit voor 2 weekjes te vergroten voor onze vakantie naar de Begische Ardennen? Hoe pakken we dit aan?Groetjes van Marita

MaritaS door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Site met nummer info van Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Weten jullie dat er op de website https://whosenumber.info/netherlands/vodafon/ hele lijsten staan met welke nummers in Nederland van operator Vodafone zijn? Is het gebruikelijk dat dez...

lennertb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vernieuwde privacy wetgeving... Alleen-lezen Onopgelost

LSGisteravond ontving ik via de mail een nieuw aangemaakt contract voor een nieuw iPhone met 2 jarig belbundel.Nu ben ik geen klant bij jullie en had naar mijn weten niks besteld.Na het openen van het...

Mzw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ouders zijn lid van ziggo Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik wil een "ziggo-voordeel" abonnement bij jullie afsluiten, maar onze Ziggo staat op naam van mijn ouders.Kan ik het abonnement dan nog wel op mijn naam zetten?Groetjes*Moderator: Topic verplaats...

Internet in de USA, geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben momenteel op vakantie in de USA en heb een vodafone Red abonnement met alles in 1 op reis wereld blox ingeschakeld. Ik heb een Asus New Padfone Infinity en ik heb roaming ingeschakeld en data a...

fab-one door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

R212 mifi instellingen Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg wel toegang tot 192.168.0.1, maar geen toegang tot internet, wie wil voor mij de settings voor een Mac book pro opgeven? Wel WiFi, geen internet!Bij de iphone5 ook geen toegang tot startscher...

Harrybuit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Blackberry curve werkt niet, geen internet, ping, whatsapp Alleen-lezen Opgelost

Hoi hoiWie kan me helpen heb me bb opgewaardeerd na een poos hem niet gebruikt te hebben.Maar nu heb ik geen internet meer erop.Kan wel bellen en giebelt worden.Heb er 20.00 euro op zitten dus zonde a...

Sjavon door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

vastlopen samsung s3 Alleen-lezen Onopgelost

hallo , ik en mijn zusje hebben tegelijkertijd een sumsung s3 gehad maar wij hebben allebei last van dat onze telefoon altijd vastloopt de batterij snel leeg gaat en dat de verbinding er elke keer mee...

Scherp S met Alles-in-1 op Reis? Alleen-lezen Opgelost

bloX "Alles op reis aan" werkt niet meer in combinatie met het scherp s abonnement. Mijn doel is om tijdelijk een databundel te hebben tijdens een korte trip naar het buitenland. Hoe kan ik dit combin...

MarkB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

INTERNET WERELD AAN Marokko instellingen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Nu een aantal dagen in Marokko. Thuis INTERNET WERELD AAN gezet om contact te houden met thuisfront.Bellen, sms werkt via Mor Meditel. Met roaming aan verwacht ik dat internet het ook doet. Hel...

WilCoW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat bepaald de keuze voor een bepaalde mobiele telefoon? Alleen-lezen Onopgelost

Er zijn mensen die een speciale voorkeur hebben qua keuze van merk telefoon.Waar kijkt men naar, waar let men op bij de aanschaf van een nieuwe telefoon? Ik zal beginnen met mijn voorkeur, welke speci...

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes

wallet niet geschikt voor Sony Xperia Z Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een xperia z maar krijg elke keer de melding dat mijn telefoon of software niet gesertificeerd is terwijl op de site staat dat mijn telefoon geschikt is

bronja69 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy S4 handsfreestand Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik heb een Galaxy S4 die zodra ik thuis kom automatisch de handsfreestand aanzet. Ik heb al op internet gezocht, maar daar kon ik geen oplossing vinden. Wie kan mij helpen?

helmakoolen door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nederlandse sim-kaart opnieuw activeren Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Ik ben Francesca en ik kom uit Italie. Twee jaar geleden heb ik een Nederlandse sim kaart gekocht, omdat ik in Nederland ging werken. Deze zomer zal ik terugkeren en dus wou ik graag weten of h...

Frapsie door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Online betalingen + google play store ondersteuning Alleen-lezen Opgelost

ik probeer met mijn fysieke smartpass een online cc betaling te doen, maar hierbij wordt de kaart geweigerd. Ook als ik deze probeer toe te voegen aan de google play store om als betaalmethode voor ap...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen