Vibhuti

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Friends & Family abonnement met voucher

Geachte heer/mevrouw
Ik heb vorige week vrijdag mijn nieuwe telefoon gekregen en daar zou ik een voucher bij krijgen t.w.v. €50,00.
Ik heb vorige week zaterdag gebeld en ze zei dat ik die binnen een paar dagen wel binnen zou krijgen. Alleen ik heb nu nog steeds niks binnen en ik wil wel graag een hoesje kopen

Ik hoop dat u deze vraag kan beantwoorden
Alvast bedankt,

Mvg,
Vibhuti Klamer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Vibhuti

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je de voucher zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met Friends and Family. Via https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily kun je een chat starten of je kunt bellen met 0800-6677880.

Kun je laten weten of het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Vibhuti

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je de voucher zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met Friends and Family. Via https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily kun je een chat starten of je kunt bellen met 0800-6677880.

Kun je laten weten of het gelukt is?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact opgenomen met onze klantenservice @Vibhuti?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Gekke vraag hoor, maar weet je zeker dat je die toegezonden zou krijgen dan?
Ik heb ook een Friends and Family gebruikt en kreeg toen een mail, die ik hier nog voor me heb, waarin een link staat naar een accessoire shop en dat ik daar een code kan gebruiken met korting. Maar goed, dat is alweer 5 maanden geleden, misschien dat Vodafone het nu inmiddels heeft aangepast?

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of je nu al contact hebt gehad met de klantenservice en wat daar uit is gekomen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic