PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes

Alles in 1 Op Reis : Zorgeloos bellen, sms'en en internetten in het buitenland

Alle vragen met betrekking tot Alles in 1 Op Reis, kunnen hier worden gevraagd. Hierbij moet je denken aan de volgende onderwerpen:

  • Hoe werkt het?
  • Wat kan ik ermee?
  • Kan ik dit ook gebruiken in ....? (Welk land)
  • Hij wil niet activeren, wat doe ik fout?
  • Ik krijg een data limit melding en nu werkt mijn internet niet meer?
  • Ik krijg een PDP fout in het buitenland en ik heb Alles in 1 OpReis actief, maar mijn internet werkt niet meer? (iPhone, iPad)
112 Reacties 112
Floyd

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Ik kwam even op het forum om te kijken of de problemen, namelijk dat bij prepaid klanten ten onrechte bedragen worden afgeschreven terwijl ze de Alles op Reis Blox hebben geactiveerd, is opgelost. Uit het bericht van quukske blijkt wel dat dat ook na ruim een jaar nog steeds niet het geval is. Waar quukske er verleden jaar geen last van had, had ik dat wel. Elke dag werden extra bedragen afgeschreven, en elke dag moest ik de klantenservice weer bellen om het teveel afgeboekte bedrag teruggestort te krijgen. Heel erg lastig, en wat mij betreft schiet Vodafone hier ernstig te kort. Men is in ieder geval al sinds april 2012 (toen constateerde ik het probleem voor het eerst) op de hoogte van de problemen en is nog steeds niet in staat geweest om die op te lossen. Dat men hard aan het werk is om de problemen op te lossen (werd me enkele weken geleden verteld) gelooft inmiddels niemand meer.
 
Overigens raad ik quukske dus wel aan om de klantenservice te bellen (kan ook vanuit het buitenland), want dan kan men het nakijken. Grote kans dat het teveel afgeschreven bedrag wordt teruggestort.
 
12move

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn beltegoed is nagenoeg op. Ik zal -helaas- pas als ik thuis ben telefonsich contact opnemen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Als je wilt kun je ook mailen of contact opnemen via twitter of facebook. Als je wifi hebt is dat denk ik de makkelijkste optie.

Overigens raad ik quukske dus wel aan om de klantenservice te bellen (kan ook vanuit het buitenland), want dan kan men het nakijken. Grote kans dat het teveel afgeschreven bedrag wordt teruggestort.

Goed advies, en als er iets niet goed gewerkt heeft (dwz: het probleem zit idd in de bundel en je bent er dus niet gewoon overheen gegaan) is de kans niet groot, dan krijg je gegarandeerd je beltegoed terug.
beertje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor alle mensen die er over DENKEN om van deze optie gebruik te maken: NIET DOEN!!!!!!!!
 
Ik heb de afgelopen wijd wederom gebruik proberen te maken van deze "DIENST' en het enige wat ik ervoor terugkrijg is frustratie. Ik heb een prepaidkaart en gebruik dit nummer alleen tijdens de vakantie. Als ik de alles-in-1-dagbundel activeer krijg ik netjes een sms-je dat mijn bundel geactiveerd is. Vervolgens ga ik internetten, bellen enz. Het bellen en sms-en is geen probleem, maar als ik ga internetten krijg ik als ik uitlog de melding: De kosten van de laatste transactie zijn: € met het bedrag. Dit bedrag kan zomaar oplopen tot € 12,- (terwijl My Vodafone aangeeft dat ik nog 31mb van de 35mb over heb. Conclusie: Er gaat iets schandalig mis. Gevolg: Extra beltegoed (laten) bijkopen, mensen die voor mij contact op nemen met Vodafone waar ze wordt verteld dat het allemaal geregeld en teruggedraaid wordt (WAT TOT OP HEDEN NOG STEEDS NIET IS GEBEURD), en vooral de frustratie dat je verkeerd geïnformeerd wordt.
Dus, mocht je twijfelen om deze bundel aan te schaffen: DOE HET NIET! Je denkt dat het € 2,- kost, maar het kost per dag zo € 14,- (de frustratie niet meegerekent). Als je net als ik Prepaid gebruikt en je gaat 3 weken op vakantie, dan schiet het lekker op!
 
Slecht geregeld van Vodafone!
Floyd

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Even een korte reactie nadat ik de afgelopen weken 10 dagen in Oostenrijk heb gezeten. Ik heb daar in het geheel geen problemen gehad met deze dienst, in tegenstelling tot de slechte ervaringen die ik het afgelopen anderhalf jaar in Duitsland had.
Het lijkt er op dat het wat uitmaakt waar je zit en/of van welke roaming partner je gebruik maakt.
MarxBob

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik ging deze zomer op vakantie met als bestemming Kos! Ik dacht makkelijke zo'n alles in een bundel.
Ik had het geactiveerd. Allemaal prima , maar vervolgens word er gewoon geld van mijn beltegoed afgeschreven buiten de bundel om. En ik had niet eens een bericht gekregen van jullie en de mb meter van kpn zei ook dat het datalimiet nog lange niet was bereikt. Ik kreeg zelfs 1x een sms 14 keer binnen, terwijl deze door de desbetreffende persoon maar 1 keer was gestuurd.
Ik heb vervolgens tweemaal een opwaardering moeten doen. Ik dacht aan het begin €14 euro kwijt te zijn dus had twintig euro erop gezet. Uiteindelijk was ik na het opwaarderen door bekenden in nederland weer €20 kwijt, totaal zo'n €40 en heb er nog €7 euro op staan. Waar ik vrijwel niets meer mee kan omdat ik geen vaste prepaid klant ben
 
Ik zeg dus NIET DOEN.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Oei niet handig! Neem even contact op met de klantenservice, mag ook via Twitter of Facebook. Dan schrijven ze het onterecht afgeschreven tegoed voor je terug 🙂

Er wordt hard gewerkt om het prepaid issue op te lossen. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Jeanetteaussi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind Blox alles op reis waardeloos. Eerst werkt t niet dan ineens wel en na t ophalen van 2 emailtjes zou mijn datalimiet al bereikt zijn? Volgende dag twee sms van Vodafone na opnieuw activeren: eerst hij is actief en meteen daarna alles op reis is gedeactiveerd.
Ik ga ook mijn geld terug vragen. Waardeloze Blox. Heb je niets aan.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Jeanetteaussi, welkom op het forum. Jammer om te horen dat voor jou de Alles-in-1 niet goed gewerkt heeft. Ik zou even bellen met de klantenservice, misschien kunnen zij bekijken hoeveel data er op welk moment verbruikt is. Toestellen kunnen ongemerkt veel meer doen dan alleen e-mail ophalen (apps updaten, etc). Als dat niet uit staat kunnen je MB's snel op zijn. Mijn collega's kunnen met je nakijken of dat misschien gebeurt is
eapje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag.

Twee maanden geleden in frankrijk geweest.
Nooit een sms gekregen dat het data tegoed bereikt was. Toen een vraag gesteld via de vodafone app en heel correct een credit nota gekregen voor het in rekening gebrachte extra dataverbruik.

Eind oktober weer in frankrijk geweest. Vier dagen wel een sms gekregen en daarna twee dagen niet. In de Vodafone app bleef mijn tegoed op 35mb staan.

Verbruik schrikbarend. .... ruim 150mb teveel gebruikt? ?????

Na gevraagd bij Vodafone en nu al een week op antwoord aan het wachten.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@eapje Hoe heb je dit kenbaar gemaakt? Hopelijk komt er snel een antwoord:).
eapje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via de Vodafone app bij support. ....
Toevallig vanmorgen een email gekregen dat het verrekend zou worden met de volgende rekening.
Vermoedelijk is het dan eindelijk geregeld.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik ga ervan uit dat het geregeld is 🙂 Anders kun je altijd nog even bellen, dan wordt het vast rechtgezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic