Voor alle mensen die er over DENKEN om van deze optie gebruik te maken: NIET DOEN!!!!!!!!
Ik heb de afgelopen wijd wederom gebruik proberen te maken van deze "DIENST' en het enige wat ik ervoor terugkrijg is frustratie. Ik heb een prepaidkaart en gebruik dit nummer alleen tijdens de vakantie. Als ik de alles-in-1-dagbundel activeer krijg ik netjes een sms-je dat mijn bundel geactiveerd is. Vervolgens ga ik internetten, bellen enz. Het bellen en sms-en is geen probleem, maar als ik ga internetten krijg ik als ik uitlog de melding: De kosten van de laatste transactie zijn: € met het bedrag. Dit bedrag kan zomaar oplopen tot € 12,- (terwijl My Vodafone aangeeft dat ik nog 31mb van de 35mb over heb. Conclusie: Er gaat iets schandalig mis. Gevolg: Extra beltegoed (laten) bijkopen, mensen die voor mij contact op nemen met Vodafone waar ze wordt verteld dat het allemaal geregeld en teruggedraaid wordt (WAT TOT OP HEDEN NOG STEEDS NIET IS GEBEURD), en vooral de frustratie dat je verkeerd geïnformeerd wordt.
Dus, mocht je twijfelen om deze bundel aan te schaffen: DOE HET NIET! Je denkt dat het € 2,- kost, maar het kost per dag zo € 14,- (de frustratie niet meegerekent). Als je net als ik Prepaid gebruikt en je gaat 3 weken op vakantie, dan schiet het lekker op!
Slecht geregeld van Vodafone!