Een update,
Het bellen met de klamtenservice heeft dus geen enkele zin. De info die je krijgt is zelden juist, en men kan bij vodafone zelf ook al niet zien dat een toestel uitgeleverd wordt en doet continu toezeggingen die men niet nakomt.
Na op 13 december een orderbevestiging gekregen te hebben voor het verkeerde toestel (een 64 GB white) en op 14 december meteen smorgens om 8 uur gebeld te hebben (mailbox klantenservice was namelijk vol, dus mailen lukte niet) om te voorkomen dat er een wit in plaats van een zwart toestel geleverd wordt, was de reactie van de klantenservice verrassend positief, men was blij dat ik meedacht en op die mannier extra onkosten i.v.m. een verkeerde levering kon voorkomen. Het zou in het systeem aangepast worden en er zou zodra er voorraad was een zwarte uitgeleverd worden.
Vrijdagavond bij thuiskomst een niet thuis briefje in de bus, voor een pakketje van vodafone?????? huhhhh hij was toch niet op voorraad? (de zwarte wel te verstaan), gebeld met transporteur, komt maandag opnieuw tussen 8 en 18:00 uur, dus dan maar een hele dag vrij nemen. Gelukkig net voor 12 uur is hij er, jippie..... maar helaas, je raad het al, een witte @%$###@* **bleep**, ik was er al bang voor, de wet van murphy. Als het eenmaal fout gaat blijft het fout gaan. Men was toch blij dat ik belde, en op die manier meehielp onnodige onkosten te voorkomen???? Maar snap het al het aangetekend retour sturen gaat voor mijn rekening het kost hun dus niets. Hoop trouwens wel dat ze mij dat vergoeden. Voor de zekerheid de pakbon nagekeken en wat zie ik staan, het is werkelijk niet te geloven, de verzenddatum volgens de pakbon 15 december, dus een dag nadat ik gebeld heb dat het, het verkeerde toestel was ?????? Werkelijk ik snap het niet meer. Duidelijk de garantie gekregen "meneer maakt u zich gen zorgen, ik pas het in het systeem aan en u krijgt een zwarte geleverd, u heeft gellijk, in het systeem staat ook dat u een zwarte besteld heeft maar op de orderbevestiging staat een witte, wij gaan dat corrigeren".....
Ik ga vandaag maar naar het postkantoor, wat geld spenderen en werktijd (een uur vrij nemen) aan een zending die ik niet besteld heb. Het wotrdt een dure telefoon voor mij, het heeft me namelijk ook al een vrije dag gekost. Dacht trouwens in deze rubriek al meerdere keren gelezen te hebben dat je van te voren bericht zou krijgen of dat ze contact met je opnemen wanneer het toestel geleverd zou worden, nou bij mij helaas niet dus.
Ben bang dat mijn toestel wel ergens in de loop van volgend jaar een keer geleverd wordt, als het mee zit mischien net voordat een nieuw model geintroduceerd wordt.
Men geeft nu in ieder geval een antwoord dat men het zelf op dit moment ook niet wanneer mijn toestel weer bij hun op voorrad komt en dus geleverd zou kunnen worden. Kijk dat is tenminste een eerlijk antwoord, het is dan wel niet hetgeen je graag hoort, maar daar wek je in elk geval geen verkeerde verwachtingen mee.
We wachten maar weer af.