oelewapper09

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Whatsapp loopt vast na blackberry update. (bb 9900)

2 dagen geleden heb ik de software mijn blackberry 9900 bijgewerkt van 7.0 naar 7.0.0 pakket 2406. 
Hierbij moet ik zeggen dat ik nog nooit problemen met whatsapp heb gehad. Sinds deze update blijft whatsapp hangen op het beginscherm op bijwerken. Heb whatsapp al paar keer verwijderd en verschillende versies geprobeerd (nu staat gewoon de nieuwste versie erop), maar nog blijft het programma hangen op bijwerken. 
Hoe het kan weet ik niet, aangezien elk ander programma gewoon goed werkt op mijn blackberry. 
 
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem,
 
Mvg, Raoul
12 Reacties 12
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey oelewapper09,

ZIe je toevallig dat bijwerken logo nog draaien? of staat dat ook stil?

ZIjn er ook nog andere dingen die je hebt geprobeerd?
Naatje1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
ik kan ineens mijn whatsapp niet meer gebruiken op mijn blackberry..batterij eruit gehad,whatsapp verwijderd en weer opnieuwgeinstalleerd,via een andere weg gedownload..ik kan gene kant op..wie kan mij helpen?
 
Dit krijg ik te zien:java,io.IOException
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Naatje,

Lijkt mij op een software fout!
Kun je ook eens een oudere software versie gebruiken op je Blackberry?

Ik neem aan dat je ook gebruik maakt van de Blackberry 9900?
annickkkk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik ook op mijn blackberry 9900, ik kan er helemaal niks meer mee, ik heb alles al geprobeerd.
hij loopt vast bij het begin scherm.
ik zie dat ik niet de enige ben maar kan iemand mij misschien helpen?
of iemand weet wat ik moet doen?
 
groeten
annickkkk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel dat heb ik met mijn blackberry 9700..
kan iemand me helpen?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Annickkkk,

Wat is jou definitie van "alles geprobeerd"?

Kun je me precies aangeven wat je gedaan hebt en tot welk resultaat dit heeft geleid?

Groetjes,
Juliavanwijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Ik heb een update gedaan met mijn blackberry. Sinsdien blijf whatsapp hangen initialisatie.
Ik heb mij. Batterij er uit gehaald dit werkte niet. Ook heb ik whatsapp verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Dit werkt ook niet.
Wat kan ik nog meer doen?

Groet, Julia
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@all,

Ik wil jullie vragen eens te gaan kijken op het Forum van Crackberry.
De users/mods aldaar hebben een top 10 samengesteld met wat je allemaal kunt checken mocht Whatsapp problemen geven.

We kunnen hier vrij eenvoudig over zijn verder:

Werkt je verbinding? Kun je pingen, internetten, emailen etc etc dan is er géén probleem met je verbinding.

Heb je dan alsnog last van problemen met Whatsapp kun je de app een keer verwijderen en weer downloaden.
Als na het downloaden de app weer niet werkt kan het probleem liggen in de build versie van software van je toestel, of er gaat bij Whatsapp zelf iets verkeerd.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
annickkkk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee,
ik heb geprobeerd, verwijderd en opnieuw, gereset , batterij erin en eruit, en wou me telefoon aar fabrieks instelling doen maar heb ik maar niet gedaan.
heb jij misschien enige idee wat het kan zijn?
Groetejes
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Heeft de link die ik geplaatst heb geen oplossing voor je probleem geboden? 😞
annickkkk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb even op de site gekeken wat je gedeeld had,
Maar ik wordt er niet echt wijzer uit haha.
hij doet het nog steeds niet helaas.
groeten
AC72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een paar weken geleden op mijn BB 9700 (3G wifi) mijn Whatsapp geüpgraded, omdat ik gek werd van 2x per dag de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar was die ik kon downloaden. Wist ik veel dat deze versie 27.2723 een bron van ellende is? Allereerst liep de installatie al niet vlekkeloos (maar daar had de app ook bij de vorige versie(s) wel vaker last van, dan bleef-ie hangen bij het synchroniseren ofzo), maar toen ik eindelijk met de nieuwe versie aan de slag kon, was ik helemaal blij: zoveel mooier! Alleen... Binnen een paar uur kon ik zien dat er een nieuw berichtje binnenkwam, maar ik kon m niet openen. Batterij eruit/-in, opnieuw opstarten, opnieuw (de-)installeren, installeren via BB app world, zodra ik op de icoon van WA kwam, liep de hele BB vast. Niets meer mee te beginnen, alleen dmv batterij eruit kreeg ik de BB opnieuw aan de praat. Zolang ik maag ver bleef van het WA icoontje, want als ik erop ging staan om m te openen, liep-ie onherroepelijk vast... Terwijl ik net zo lekker aan de slag was met WA! WAT MOET IK DOEN? Ik wil anders graag terug naar een oude versie, maar HOE download ik die?? Alvast bedankt voor julie hulp!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic