Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,283Oplossingen
  • 1,731Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Unlocken Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn mobiel unlocken maar hij zegt de hele tijd dat de IMEI-code niet goed is. Ik heb de code via mijn mobiel opgavraagd, via vodafone.nl en gekeken wat er op mijn mobiel zelf zegt, er komt ste...

nokia c3-00 Alleen-lezen Onopgelost

hallo mensenik heb vandaag een c3-00 gekocht prepaid vodafone zelf heb ik een abo vodafone.nu heb ik het probleen dat als ik mijn eigen sim er in doe doet hij het niet krijg de melding beperkings code...

Galaxy Gio Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een GIO gekocht met 10.00 beltegoed maar wilde graag mijn nummer behouden.Nu heb ik daar netjes een formulier voor ingevuld en opgestuurd maar nu wil ik eigenlijk weten welk tegoed ik straks ov...

Hoog verbruik Iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, De laatste 2 maanden is mijn dataverbruik boven het limiet van 1 gb en hoewel ik bewust hierdoor minder ben gaan internettten en/of apps uitgezet lijkt dit nog steeds een issue te zijn. M...

abonnement opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Hi,ik heb nog maar 2 weken een abonnement van 2 jaar, maar ik wil eigenlijk graag een nieuwe mobiel met een abonnement kopen bij vodafone.is het nog mogelijk om het abonnement op te zeggen en dat ik d...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen