7 November j.l. heb ik mijn abbonnement per telefoon verlengd met een Iphone 4S 16 GB Zwart.
Mij werd beloofd dat de Iphone 4S die vrijdag verstuurd zou worden en dat ik die zaterdag of maandag zou ontvangen. Maar helaas.
Intussen zijn we bijna drie weken en 4 telefoontjes met de klantenservice verder en nog steeds wordt de levertijd naar voren geschoven.
Op de website van Vodafone wordt gezegd dat de telefonische wachttijd 5 minuten bedraagt, dit kan met geen mogelijk gehaald worden, ik hang namelijk telkens 30 minuten in de wacht en zelfs dan krijg ik soms niemand aan de lijn!
De klantenservice vertelde mij gisteren dat ik heb naar alle waarschijnlijkheid na 5 December zou ontvangen, maar dat dit ook nog langer kan gaan duren. Omdat er geen levering was binnengekomen afgelopen vrijdag, maar hoe wordt dan verklaard dat bovenstaande persoon heb de volgende dag geleverd krijgt?
Iets wat ik absoluut absurd vindt, dit zou betekenen dat ik 5 weken moet wachten terwijl anderen hem zelfs binnen twee dagen in huis hebben, deze week, enkele dagen geleden, zelfde type en zelfde kleur (zie bovenstaand bericht)
Mijn ouders zijn intussen 15 jaar klant bij Vodafone/Libertel met 4 abbonnementen, dan verwacht ik wel iets meer service. Verder zijn de kosten per maandg ook niet mals namelijk: 55€ dus dan verwacht ik wel klantvriendelijkheid!
Een tegemoetkoming zou ik dan ook niet meer dan normaal vinden.
Graag ontvang ik een reactie op bovenstaand verhaal.
Met vriendelijke groet,
Jan-Paul K.
Oegstgeest