Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@GoGo22
 
Ik heb ook een nieuw abonnement met nummer behoud.
remkot

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@tariko
 
Ja dat zal... binnen 1 dag?
Ik denk dat je dezember bedoelt of niet??
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Rvd,
 
hmm dus bijna het zelfde hebben wij, ik heb dan alleen geen nummerbehoud. Ik ben benieuwd wie hem nu dan eerder gaat krijgen 🙂 jij of ik, ik heb hem dan wel op de 27ste van oktober bestelt maar ik zal niet verbaasd op kijken als jij hem ineens toch eerder gaat krijgen 🙂 Het is vodafone he....
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@GoGo22
 
Hehe daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd na.
bij mij komt er na de levering dan ook nog bij dat ik ook nog eens moet wachten op de nummer behoud want dat wil vodafone pas aanvragen na dat de ipone binnen is, gelukkig is hij simlock vrij anders zou dat pas echt vervelend worden.
Ik hoop ook dat hij snel binnen is want ben t-mobile meer dan zat inmiddels.
tariko

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Remkot

Nee serieus ik heb hem Maandagnacht besteld om 0:30 kreeg Dinsdag ochtend een telefoon van het vervoersbedrijf(koerier), om afspraak te maken voor woensdag(vandaag) en mijn iphone 4s is nu onderweg ik heb track and trance dus bij mij is wel een snelle levertijd, wel raar dat sommige al hadden gepreorder en nog niet hebben ontvangen.
newbie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waarom krijg je geen bericht als je je abo hebt verlengt? die mensen moeten juist een betere service krijgen!
ik wacht bijna 1 maand op me telefoon en heb geen telefoon niks gekregen over hoe en wat.
 
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik en meerdere hier wachten ook nog steeds op hun bestellingen.
 
Ik wacht persoonlijk op de 64gb zwarte versie van Iphone 4S, net weer gebelt met de orderlijn (Onderhand kennen ze me bijna) nog steeds het zelfde verhaal. Begin december. En weer wachten geblazen....
patrick_h

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jah maar volgens mij is die 64gb Iphone nog helemaal bij geen enkele provider beschikbaar.. heb naar anderen gebeld en die hadden m ook niet:-((
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Remkot
Hij heeft 8 november besteld kan je terug lezen in een eerdere post een paar pagina's terug.
 @Tariko
Dan mag ik je feliciteren dan heb je echt heel veel mazzel gehad ik wacht al bijna een maand op mijn telefoon en voor mijn gevoel krijg kan ik hem rond de kerst verwachten zoals het nu gaat bij vodafone.
 @Newbie
Daar heb je idd gelijk in maar helaas is vodafone precies tegen de draad in nieuwe aanvragers zoals ik krijgen wienig tot geen informatie en als bestaande klant krijg je helemaal geen informatie.
 
Helaas ben ik bang dat je door hier op het forum iets te posten verder niets kan bereiken bij vodafone zelf, de moderators hier kunnen helaas niets voor je beteken en ik betwijfel dat medewerkers van vodafone de posts hier lezen.
remkot

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jeetje tariko..... wat oneerlijk (wel super voor jou)
Ik ga binnenkort naar het buitenland voor 2 maanden. (4 december)

Heb echt een probleem als ik hem nog niet heb.........
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Patrick_h
Dat komt omdat hij alweer uitverkocht is alle providers hebben hem gehad ook Vodafone alleen is er waarschijnlijk geen rekening gehouden met de belangstelling en zijn er te weinig besteld / geproduceerd.
Maar je kan bij diverse winkels in nederland gewoon naar binnen lopen dan liggen ze gewoon op voorraad heb ik me laten vertellen.
 @Remkot
welke versie heb je besteld en wanneer? Ik zou gewoon de klantenservice bellen en vragen hoe het er voor staat met je bestelling, leg de situatie uit wie weet misschien kunnen ze toch iets voor je regelen.              
remkot

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Rvd
Tja... 17 November pas de 16GB black besteld. Dus ik zie de bui al hangen.
Ik zal eens een poging wagen....
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Remkot
Met een 16GB Zwart heb je misschien mazzel dan kan het soms even duren maar vaak zoals ik hier op het forum heb gezien komen ze zo maar in eens boven water na 1 of 2 weken.
Maar bel gewoon te klantenservice of er iets te regelen is en als je ook tevreden bent met een witte dan hebben ze die vaak nog wel voor je liggen.
Jan-Paul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
7 November j.l. heb ik mijn abbonnement per telefoon verlengd met een Iphone 4S 16 GB Zwart.
 
Mij werd beloofd dat de Iphone 4S die vrijdag verstuurd zou worden en dat ik die zaterdag of maandag zou ontvangen. Maar helaas.
 
Intussen zijn we bijna drie weken en 4 telefoontjes met de klantenservice verder en nog steeds wordt de levertijd naar voren geschoven.
 
Op de website van Vodafone wordt gezegd dat de telefonische wachttijd 5 minuten bedraagt, dit kan met geen mogelijk gehaald worden, ik hang namelijk telkens 30 minuten in de wacht en zelfs dan krijg ik soms niemand aan de lijn!
 
De klantenservice vertelde mij gisteren dat ik heb naar alle waarschijnlijkheid na 5 December zou ontvangen, maar dat dit ook nog langer kan gaan duren. Omdat er geen levering was binnengekomen afgelopen vrijdag, maar hoe wordt dan verklaard dat bovenstaande persoon heb de volgende dag geleverd krijgt?
 
Iets wat ik absoluut absurd vindt, dit zou betekenen dat ik 5 weken moet wachten terwijl anderen hem zelfs binnen twee dagen in huis hebben, deze week, enkele dagen geleden, zelfde type en zelfde kleur (zie bovenstaand bericht)
 
Mijn ouders zijn intussen 15 jaar klant bij Vodafone/Libertel met 4 abbonnementen, dan verwacht ik wel iets meer service. Verder zijn de kosten per maandg ook niet mals namelijk: 55€ dus dan verwacht ik wel klantvriendelijkheid!
 
Een tegemoetkoming zou ik dan ook niet meer dan normaal vinden.
 
Graag ontvang ik een reactie op bovenstaand verhaal.
 
Met vriendelijke groet,
Jan-Paul K.
Oegstgeest
vderLinden

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik was ook gebeld met goed nieuws over de snelle levering die ik als extra service zou krijgen.. De release ging voorbij en nu weken later heb ik nogsteeds niets gehoord van Vodafone,, wel al lekker het nieuwe abbonement betalen.. lekker
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Jan-Paul
Ik begrijp je volkomen en ik geef je ook groot gelijk maar ik ben bang dat hier niemand iets voor jou kan betekenen hier vind je alleen klanten van vodafone en moderators die ook helaas niets voor je kunnen doen.
Het beste wat je kunt doen is de klantenservice te bellen en daar het zelfde vertellen als wat je hier nu gepost hebt naar mijn ervaring is dat ook wat een moderater je zal vertellen.
Wat je nog zou kunnen proberen is even het forum door zoeken of er ook een telefoon nummer is van een klachten afdeling.
Vincent12309

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste mensen,
 
Ook ik ervaar de langere levertijden van Vodafone, wacht inmiddels al twee weken en de klantenservice komt elke keer met een ander verhaal.
 
Echter is dit niet de reden dat ik dit bericht post. Ik heb namelijk mijn abbo verlengd. Alleen nu lees ik hier iets over de actie m.b.t. Friends & Family. Dit kan je aardig wat schelen per maand zeg! Hoe kan je gebruik maken van deze actie is mijn vraag dan ook?
 
Ik heb geen bedrijfsactiecode die gevraagd wordt op de site. Ben al wel ruim 5 jaar klant.
 
Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden,
 
Vincent
tariko

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja vind het wel balen voor jullie ik heb hem vandaag om half 5 ontvangen en wat een vooruit gang van iphone 3g na 4s echt super telefoon wat is de simkaart klein btw hopen dat jullie ook snel in ontvangst kunnen krijgen
, dit is trouwens mijn eerste abbo dus betreft geen verlenging
Vincent12309

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij is verteld dat nadat hij per ongeluk geannuleerd is gister, hij opnieuw is geplaatst? (hopelijk sta ik niet onderaan de lijst) en dat hij gereserveerd is voor mij het gaat om iphone 4s 16gb white
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@vincent12309
Dan zou ik maar even klantenservice gaan bellen en het na vragen.
Want straks hebben ze een nieuw ordernummer aangemaakt en dan sta je wel weer onderaan de lijst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic