Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net even contact gehad met de klanten service en met mijn order schijnt niets mis te zijn behalve dat de telefoon niet op voorraad was, waarom ik dus gebelt was door een medewerker van vodafone kon ze mij niet vertellen helaas dus dat word dan even afwachten misschien dat ik het mailtje nog ontvang want ben inmiddels wel niewsgierig naar waar het nou over ging.
Verder kon ze mij alleen maar vertellen dat de iphones begin december worden verwacht maar dat het niet 100% zeker is dat de toestellen dan binnen komen.
Dus helaas ben ik behalve dat ik nu weet dat ik minimaal nog 2 weken op mijn telefoon moet wachten nog niets wijzer geworden en is het nu maar afwachten geblazen.
lau

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net weer met vodafone gebeld omdat ik al een maand geleden in de winkel van amstelveen een iphone heb gereserveerd. Er is door de klantenservice gebeld met amstelveen en er schijnt helemaal geen iphone 4s binnen te komen. Ik sta al een maand op plek 9 en sinds 2 weken op plek 5. Dat wordt dus nog ff wachten. Aaaaaaaaaarg 😞
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik begin me af te vragen wat je ervoor moet doen eerlijke informatie te krijgen van de klantenservice. De service is belabberd en er gaat ook nog eens vanalles fout! Ik heb twee keer betaald voor het toestel, problemen rondom de levering en ik had ineens vier iPhones besteld (wat dus niet zo is). Ik ben het zo langzamerhand een beetje zat!
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik kijk wat er nu is gebeurt bij vodafone dan zegt mijn gevoel dat er 2 dingen gebeurt kunnen zijn:
1. Vodafone was te laat met bestellen en heeft daarom zo weinig aanbod
of
2. Vodafone heeft een inschattings fout gemaakt en heeft veel te weinig besteld zeg maar voor elke 10 aanvragen is er maar 1 iphone beschikbaar.
 
Ik vind het ook erg vervelend en frustrerend allemaal net als ieder ander hier in dit topic maar ik kan me er niet meer druk om maken ik wil ook heel graag mijn iphone maar ik zal het maar moeten afwachten want veel zal er toch niet aan te veranderen zijn.
Ik hoop maar dta ze begin december binnen komen en dan word het nog wachten tot mijn nummer is over gezet want dat word niet eerder in behandeling genomen dan de telefoon binnen is 😞 
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nummerbehoud is bij mij al wel aangevraagd en goedgekeurd! Inderdaad gewoon even afwachten, maar zijn ze er binnen twee weken nog niet dan trek ik ze dwars door de telefoon heen. Mijn huidige toestel houdt het ook niet zo lang meer vol.
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij wouden ze nog geen nummer behoud aanvragen anders kwam ik misschien zonder telefoon te zitten omdat ze niet zeker wisten wanneer de niewe iphones binnen zouden komen.
Dat ik wat langer op mijn iphone moet wachten dat is dan niet anders ik vind het alleen zwaar vervelend dat ik daarna nog een maand aan mijn oude provider vast zit en misschien de telefoon ook niet kan gebruiken als deze een simlock heeft ik hoop het niet maar we zullen zien.
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De iPhone is simlockvrij;) Ik hoop voor je (en ook voor mij trouwens) dat de iPhone z.s.m. in huis is! Ik ga morgen de klantenservice nog even bellen voor opheldering, misschien krijg ik nu een eerlijk antwoord.
lau

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh wat duurt het weer lang allemaal. Ga 28-12 naar san fransisco. Zit te twijvelen om hem maar daar te kopen. Wat vinden jullie.
antioch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees hier al die berichten van mensen die al weken wachten op hun iphone 4s.
Ik was ook zo'n geval.
Uiteindelijk mijn verlenging laten annuleren. Het nieuwe (duurdere) abbonnement was natuurlijk al meteen ingegaan maar een iphone leveren, ho maar.
Gisteren in hoofddorp geweest. Saturn heeft nog voldoende 16GB en 64GB liggen. Ik wilde echter een 32GB, bleek de winkel van telefoonkopen.nl ze gewoon hebben liggen. Zowel zwart als wit. Daar een verlenging genomen en alles was meteen geregeld. Ik heb de iphone 4s nu dus.
lau

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Meen je dat nou van telefoonkopen.nl
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heeft voor mij niet zo veel zin aangezien ik de telefoon via Friends & Family besteld heb. Scheelt mij 15 euro in de maand over een periode van 24 maanden.
lau

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net naar telefoonkopen.nl geweest. Je betaalt 300 euro meer voor een iphone bij een abbo dan bij vodafone. Lees ook erg veel slechte reacties op internet.
patrick_h

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al jaren lang plezierig, grootverbruikend klant bij Vodafone en heb nooit problemen met deze toko gehad.
Mijn abonnement werd eerder dan toegestaan verlengd omdat mijn huidige blackberry helaas de beste tijd gehad heeft.
Alles werd keurig voor me geregeld en geen vuiltje aan de lucht tot dat ging geleverd moest worden.
Ik zit al vanaf 29 oktober te wachten op een telefoon en ben op dit moment te bereiken op me 3310 nokia:-(
Als ik op vrijdag bel wanneer de telefoon geleverd wordt, wordt mij telefonisch verteld dat ze maandag of dinsdag uitgestuurd woren..
Ik dus 2 dagen naast de brievenbus gezeten zonder resultaat.:-(... Nu lees ik hier datt nog tot begin december duurt voor in m kan verwachten, nou lekker dit dan...
heb trouwens de 64gb zwarte iphone met een smart 115 abbo
 
ltzz,
 
Patrick
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
naar verwachting begin december het is nog niet eens zeker dat ze dan binnen komen laat staan dat je bij de geleukkigen zit die hem dan ook daadwerkelijk krijgen of je moet al genoegen nemen met een witte want die schijnen af en toe toch nog ergens boven water te komen na even zeuren bij de klantenservice.
 
ik begin me er wel zo langzamer hand aan te irriteren dat je nooit iets hoort van vodafone en telkens inloggen om naar een ongewijzigde order update te moeten kijken sinds 31 oktober word je echt niet vrolijk van.
en als ik die berichten lees dat er nog genoeg iphones bij anderen te krijgen zijn vind ik dat vodafone gewoon iets moet gaan regelen om die iphones te gaan leveren er iets een product met beloftes van tijdige en of spoedige levering als je dat dan niet na kan komen om wat voor redenen dan ook zal er naar andere oplossingen gekeken moeten worden.
ook al hou je dan weinig tot niets over van de winst op de iphone zelf er word tenslotte nog genoeg verdient aan het abbonement.
 
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmorgen gebeld door Vodafone, morgen komen ze het toestel brengen!:)
remkot

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@MPoorthuis
 
Mag ik vragen op welke datun je hem hebt besteld?
 
Bedankt,
 
Remko
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Rvd
 
Wanneer had jij hem bestelt dan?? Ik zit in het zelfde schuitje als jij, maar ik heb onderhand het bellen naar de orderlijn opgegeven want ik word er niet wijzer van maar krijg er wel meer witte haren van 🙂
 
Mvg
tariko

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vannacht besteld kreeg vanochtend telefoon dat hij woensdag 23 november wordt bezorgd!

Apple 16 GB Black.
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@GoGo22
 
Ik heb de mijne op 28 oktober besteld 64gb zwart
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Rvd,
 
hmm ok, ik had hem 27ste bestelt maar ik had een nieuwe abonnement en jij??? ook nieuw of verlenging???
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic