Nu begin ik echt moe te worden, ik lees net het volgende op de forum van Iphoneclub:
Oorspronkelijk geplaatst door
martijnvw82 Ik heb vanmiddag nog even met Vodafone gebeld. Ik vroeg naar de status van mijn order. Ik legde uit dat ik op 28 oktober 2011 mijn abonnement heb verlengd en dat ik daarbij een witte 64 Gb 4S bij heb besteld. Sindsdien niets gehoord. De medewerker ging het eerst allemaal even controleren in het systeem. Ik moest 30 sec. in de wacht blijven. De telefoon bleek niet op voorraad. Vervolgens moest ik nog even in de wacht blijven, want hij ging nog even in een ander systeem kijken. Daarna gaf hij aan dat hij het voor me had geregeld. Morgen wordt de iphone verstuurd.
En inderdaad.. enkele uren later heb ik een bevestigingsmail ontvangen, waarin wordt aangegeven dat Vodafone mijn telefoon heeft verstuurd.
Dit is toch niet te geloven???????????? Ik hoop toch echt dat ik DUIDELIJKE antwoorden van de ADMINS hier kan krijgen hier over, anders wat voor zin heeft het om een Forum voor vodafone op te starten ??
Vodafone, ik word hier echt misselijk van. Ik ga die orderstatus morgen bellen, en ik zal antwoorden EISEN !!! dit is toch te zot voor woorden kom op man