Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
MT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zondag 23oktober een zwarte 32gb 4s iphone besteld bij de verlenging van mijn contract 
Tot op heden nog niets vernomen van een bevestiging of iets dergelijks, alleen een SMS met "Fijn dat je opnieuw voor ons kiest!". Heb al meerdere keren gebeld met de klanten service en de order staat wel in het systeem, maar over een leverings datum kunnen ze niets zeggen... En dan lees je hier op het forum dat iemand die later verlengd heeft de telefoon 4nov. zou binnenkrijgen, raar...
Ben al jaren trouwe klant bij Vodafone, maar had dit niet van ze verwacht.
 
Chuc

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zeer maar dan ook zeeeer frustrerend allemaal de gang van zaken bij Vodafone. Ook een preorder bestelling de 21e om 8 uur sochtends. 64GB zwart. Gaat om een verlenging. Door een aantal medewerkers werd mij verteld dat de telefoon de 4e geleverd zou worden. Ik heb de 4e nogmaals gebeld om de status op te vragen werd mij gezegd dat de voorraad op is en dat het 10 werkdagaen kan duren. 10 WERKDAGEN!!:@ Met preorder verwacht je toch om het op dag 1 binnen te krijgen. Een week later daar kan ik ook meeleven. Maar nu waarschijnljk een maand later???  Schandalig. Zeer frustrerend ook omdat mensen die later besteld hebben blijkbaar hun telefoon binnen hebben gekregen. Vodafone geeft waarschijnlijk een ander betekenis aan het woord preorder.
MT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net de klantenservice weer aan de lijn gehad, met de vraag of er al wat duidelijk was over de levering. En volgens Paul is hij onderweg naar de bezorger en zou hij morgen geleverd worden... Wel raar dat ik tot op heden nog geen enkel bericht heb gehad over de levering of enige status. Je zou zeggen dat een beetje klantvriendelijk bedrijf bij leverings problemen de klant een mailtje stuurt met een uitleg over de leverings problemen. Dat zou een hoop frustraties schelen. 
Chuc

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok ok. Na misschien wel 10 medewerk)st)ers van de orderstatus service gehad te hebben met zo'n beetje van ieder verschillende informatie te hebben gekregen, was er vandaag gelukkig eindelijk iemand die tenminste moeite deed om haar klant te helpen.
Was vergeten haar naam op te schrijven maar ook moet zeggen chapeau voor haar. Echt een dikke pluim. Nadat ze tegen me zei dat de voorraad op was nam ze toch de moeite om bij een ander depot te kijken of daar nog een exemplaar lag. Helaas was dat niet zo, maar ze vroeg wel aan mij of ik bezwaar had voor een witte iphone ipv een zwarte. Dat maakt mij natuurlijk niet uit. dus ging ze nogmaals kijken of deze wel beschikbaar was. En waarempel deze was wel voorradig. Ze zei dat ze dan toestemming van haar leidinggevende ging vragen om mijn order over te boeken. En ja hoor het was gelukt. Heb net een mail gekregen de iphone is verstuurd. Dus al met al toch een goed eind. Nogmaals chapeau voor de medewerkster.
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net ff weer de orderstatus lijn gebelt, vroeg wanneer mijn bestelling binnen zal komen. Omdat het om een Iphone 4S 64GB ZWART versie ging wist ze dit niet en vroeg ze dit aan haar leidinggevende en die gaf weer aan dat begin volgende week er weer een voorraad Iphone 4S 64GB ZWART versies komen. Maar het is maar de vraag of ik in die groep zit voor aflevering.

Dus inderdaad allemaal verschillende verhalen en wie moet je toch geloven :S
MT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zowaar gister de iphone (32gb black) binnen gekregen. met microsim. zou volgens de klantenservice een bericht krijgen van de bezorgdienst niet gehad. maar ik ga nu niet meer zeuren. hoop wel dat Vodafone hier een les uit trekt...
brianbrug

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik wil nu toch ook even mijn ei kwijt.
 
Ik heb op 21 okt om 00:11:58 een order bevestiging gehad.
Hierop verder niets ontvangen, dus maar gebeld. Er werd verteld ja hij word verzonden vandaag nog!
Dag erna gebeld, nee meneer hij is nog niet verzonden hij word vandaag verzonden!
Dag daarna nog eens gebeld en nog steeds niet verzonden. Afgelopen vrijdag een boze medewerker aan de telefoon gehad omdat ik zoveel belde en hun het ook niet wisten.
Ik verwacht wel dat hier iets aan gaat gebeuren en wel rap ook. Het is gewoon ronduit schandalig om hun vaste klanten zo erg lang te laten wachten met een pre-order nog wel!
 
Ik raad dan ook iedereen AF om met Vodafone nog zaken te doen, ze laten toch niets weten.
 
Ook nog een e-mail gestuurd trouwens en ook geen reactie terwijl de reactietijd 2 werkdagen was...
 
Vodafone Bedankt voor jullie fijne service...
 
Ter info het was betreft de iPhone 4s 32GB
Saar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan je frustratie helemaal voorstellen.
Ik heb op 22 oktober mijn bestelling geplaatst voor een Iphone abonnement met Iphone 4.
Bevestiging gehad en het toestel zou binnen 10 werkdagen geleverd worden. Zou dit niet haalbaar zijn dan zou ik hierover in een mail geinformeerd worden. 10 werkdagen inmiddels verstreken, geen toestel, geen mail.
Bij mijn orderbevestiging heb ik ook een ordernummer gekregen en zo zou ik mijn bestelling kunnen '' volgen''.
Toen ik op die pagina mijn ordernummer en emailadres ingaf, bestond er volgens Vodafone geen ordernummer i.c.m. het emailadres.
Daar begint de irritatie al. Toen ik verder las zag ik ergens staan dat je je bestelling niet kan volgen als je abonnement hebt verlengd.
Toen wilde ik een mail sturen naar de klantenservice en nadat deze mail getypt was kon hij niet verstuurd worden want Vodafone had een fout op de pagina. Vodafone heeft altijd een fout op welke pagina dan ook en je krijgt bijna het idee dat dit expres is zodat zij die
zeurende mails van goede, vaste klanten niet willen ontvangen.
Omdat ik een friends en family abonnement heb, heb ik geinformeerd bij mijn Vodafone-contact en die wist me te vertellen dat de Iphone 4 tijdelijk niet leverbaar is en dat mijn bestelling dus veel langer gaat duren dan beloofd. Kan Vodafone hier zelf niet over berichten?
Ook het verlengen van mijn abonnement ging alles behalve vlekkeloos. Verdienen ze nog niet genoeg aan mij als vaste klant?
Ik heb er meer dan genoeg van.
Peter-Jac

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al jaren klant bij Vodafone maar het vertrouwen is de afgelopen periode bizar gedaald !Ik bestelde op 22 okt jl een witte 4s 64g via de telefonische verkoopdienst,waarbij mij werd gemeld dat ik een orderbevestiging zou krijgen per mail + dat de levering ongeveer 10 dagen zou duren. De orderbevestiging bleef achterwege en bij nabellen vertelde men mij dat die alleen aan nieuwe klanten wordt verstrekt en bij mij pas bij levering !? Fijn om ook te  ervaren dat je de orderstatus niet op internet kan volgen.Een aantal keren gebeld met de klantenservice en daar heeft elke operator een andere versie,zodat je min of meer met een kluitje in het riet wordt gestuurd.
Dan maar een email schrijven, en ik krijg een mailtje terug dat ik binnen 2 dagen een reactie kan verwachten.... Het worden er 7!!!En dan krijg ik een vriendelijke mail op zaterdag met de vermelding dat mijn Iphone die week daarop nog wordt geleverd , we zitten dan op 30 okt en dat is nog wel te overzien,maar als ie niet wordt uitgeleverd dan mag ik een mailtje terugsturen ,waarna zij de situatie gaat aanpakken. Dus stuur ik een mailtje terug,want natuurlijk kwam mijn iphone niet binnen...en wat schetst mijn verbazing: een responsemail van Vodafone meldt mij dat ik binnen 7 dagen had moeten reageren en dat de case gesloten was en ik moest maar een nieuwe aanvraag indienen ?!Had ik dat dan wederkerig ook moeten doen,toen mijn case ipv 2 dagen na 7 dagen in behandeling werd genomen?
Ronduit belachelijk. Toen dacht ik : misschien heb ik die mail naar de verkeerde klantenservice gestuurd; ik mailde toen naar Vodafone klantenservice UK waar die vriendellijke juffrouw zat ,zonder casenummer maar wel met alle kopieen van mijn emails. Bijzonder lachwekkend: ze konden mijn case niet in behandeling nemen omdat er geen casenummer vermeld stond....
Uiteindelijk dan maar weer de klantenservice gebeld, waar je overigens ,in tegenstelling tot vroeger, 45cent  per gesprek moet betalen om een medewerker aan de lijn te krijgen( het keuzemenu van 1200 verwijst telkenmale naar vodafone internet,voor al uw vragen,en daar kom je dus geen snars me verder :-(().Ik werd door een vriendelijke meneer te woord gestaan die mij beloofde dat hij de zaak de volgende dag zou uitzoeken, en dat deed ie ook ,maarrrr mijn levering laat op zijn minst tot ergens in december op zich wachten !De enige tegemoetkoming van Vodafone is dat ik van mijn abonnement van 35 euro>omgezet naar Iphone smart 55 euro (waar overigens de verhouding belminuten en internetgebruik verre van economisch is/tip voor Vodafone :geef je klant de mogelijkheid om het abonnement zelf in op maat aangepaste modules in te delen !Want wat moet ik met 1400mb internet als ik vrijwel overal in een wifi omgeving verkeer en 500smsjes is voor mij als beller ook niet echt een optie...) een creditering kan verwachten van 20 euro. Grappig om te zien dat ik dit overigens niet op mijn faktuur van november terugzie...Kan ik in ieder geval weer contact zoeken met de klantenservice :-((
Volgende keer krab ik wel stevig achter mijn oren om wederom een contract af te sluiten bij Vodafone !Maar msschien trekken ze daar leergeld uit de chaotische gang van zaken met de Iphone 4S........ Gegroet !
Ridder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zeer teleurgesteld ben ik in dit bedrijf waar ik la jaren klant van ben. Na al wat problemen rondom mijn i-pad abonnement waarbij ik uiteindelijk maar zelf een sim kaartje op maat heb geknipt omdat het maar niet lukte een micro sim op te sturen nu weer gedoe rondom een nieuwe 4-s. Als je klanten de gelegenheid geeft middels een pre-order te bestellen moet je ook kunnen leveren of op zijn minst communiceren over problemen met levering als die er zijn. Na de bestelling op 21-10 jl. moest ik enkel malen de helpdesk bellen om te weten of de bestelling wel was gelukt (door eerdere ervaringen weet ik dat dat bij Vodafone niet vanzelfsprekend is), inmiddels zijn we enkele weken verder en heb ik nog steeds de door mij bestelde iPhone 4-s 64gb nog niet in huis. Na verschillende beloftes van verschillende telefonisten dus nog niets. Het meest eerlijke was de telefonist die zei dat hij het ook niet wist. Dit geeft echter erg weinig vertrouwen in de service die dit bedrijf levert. In ons dorp komt binnenkort glasvezelkabel beschikbaar met vodafone als een van de leveranciers, door deze ervaring zal ik niet snel voor dit bedrijf kiezen....
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er nu eigenlijk al wat meer bekent omtrent de levering bij vodafone of blijven we als klant in het duister gelaten?
Ik heb vorige week contact gehad met klantenservice toen werd mij vertelt dat er vorige week vrijdag een nieuwe levering iphones binnen kwam en nu lees ik hier dat er deze week pas een nieuwe levering komt, maar mijn order status blijft sinds 31/10 ongewijzigd.
ik snap best dat het allemaal wat langer duurt omdat ik later heb besteld maar je ziet niets je hoort niets en klantenservice vertelt je niets...
Een beetje meer informatie zou wel fijn zijn want nu weet ik nog steeds niet of ik mijn Iphone binnen kort kan verwachten of dat ik hem dan inmiddels als kerstcadeau ingepakt kan laten leveren.
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Rvd
 
ik kan je het volgende vertellen na 100 keer gebelt te hebben met de orderstatus lijn. Ik weet niet welk versie jij hebt maar ik had de Iphone 4s 64GB versie bestelt en deze schijnt niet op voorraad te zijn meer. De volgende levering (en dit is ook niet met 100% te zeggen volgens de medewerkers van de orderstatus lijn) schijnt verwacht te worden in de eerste week van DECEMBER.
 
Als het meezit kun je hem als Sinterklaas kado laten inpakken, als het niet mee zit ja dan word het een kerst kado hoogstwaarschijnlijk.
 
en voor mij geldt het zelfde, ik ben nog steeds aan het wachten, maar ik weet wel waar ik voortaan dus NIET ga bestellen of klant van ga worden !!!!
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vorige week heb ik de iPhone 4S 16GB besteld via Vodafone Friends & Family, niemand kan mij echter vertellen hoe lang de levertijd ongeveer zal zijn. Iemand enig idee?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als ik het me goed herinner stond de zwarte meteen al op uitverkocht en kon je de witte nog wel bestellen in de loop van afgelopen maandag (7 nov). Maar er staat vanaf het begin al bij dat er voor beide modelllen een verlengde leveringstermijn was, dat geeft toch wel een indicatie op zich.
 
Ik zou morgen tijdens de openingstijden even contact opnemen met dat nummer van de desbetreffende afdeling (kan het je nu even niet geven, aangezien Friends&Family deel van de site op dit moment offline is ivm onderhoud), het nummer staat op de pagina in kwestie. Daar zouden ze je toch op zijn minst een indicatie moeten geven of je aan een termijn van weken of meer dan een maand moet denken.
 
Ik wens je succes en geduld 😉
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus ook een 4s 64GB besteld >.< nou dan weet ik waar ik me op voor kan bereiden...
Ik word er wel een beetje moe van Vodafone had zich veel beter moeten voor bereiden op de verkoop van de iphone dit is echt zeer slecht.
 
Ik weet niet wat je anders in gedachten had maar ik heb het al opgegeven met providers want het is overal het zelfde, ik heb hier voor al Kpn en T-mobile gehad en beide zijn mij niet bevallen.
Bij Kpn gaat altijd alles fout wat maar fout kan gaan en word als klant gewoon weg niet serieus genomen en bij T-mobile is het Bereik van bellen zowel als 3G dermate slecht hier dat je gewoon zelden tot nooit bereik hebt.
 
Naja het word maar weer afwachten en kijken hoe Vodafone verder bevalt en wat er dan verder nog voor opties zijn maar dit is voor mij al een slechte start als nieuwe klant.
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, binnen een uur was de 16GB uitverkocht, maar ik was nog op tijd! Maximaal twee weken is mij zojuist verteld aan de telefoon.
Mycoz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,
 
Ik vraag me af wanneer de nieuwe voorraad van de iPhone 4S 16 GB weer beschikbaar is op de personeelsaanbieding van Vodafone. http://directsales.vodafone.nl/friendsfamily. Vorige week, 7 november, was het nog wel beschikbaar en in een mum van tijd weer tijdelijk uitverkocht. "De iPhone 4S 16GB in zwart en wit is tijdelijk uitverkocht. Houd de site in de gaten wanneer dit toestel weer verkrijgbaar is!". Dit staat zo op de website. Toch wil ik vragen aan het Vodafone personeel of het duidelijk is wanneer de nieuwe voorraad weer beschikbaar is. Ik moet namelijk telkens elke dag herhadelijk kijken op de site aangezien de voorraad binnen een half uur weer op is.

Mvg,

Mike
Mycoz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toevallig heb ik net een topic geopend met hetzelfde verhaal, alleen dan waneer de iPhone 4S 16GB weer beschikbaar is aangezien het te snel ging vorige week. Ze zijn dus bezig met de website zoals ik hoor?
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je hebt nog geen order kunnen plaatsen? Ik was net op tijd en heb een iPhone 4S 16GB zwart kunnen bemachtigen, en Vodafone heeft mij vandaag kunnen vertellen dat het nog maximaal twee weken duurt voordat ik een toestel in huis heb. Dat is dus de eerste lading. Tweede lading zal daarna worden verstuurd.
Mycoz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vraag is meer wanneer de volgende lading besteld kan worden op de site. Ik was namelijk te laat met bestellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic