Naomi1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afgesloten.

Hallo, ik heb mijn moeder laten bellen naar de klantenservice. Omdat ik ineens afgesloten ben terwijl ik gisteren mijn rekening van €73,88 euro gewoon betaald heb. Er is ook een mail gestuurd met bewijsstukken. Ik wil dat ik weer gewoon aangesloten wordt! Elke keer is er gedoe met vodafone dat ze niet goed helpen bij de klantenservice en dat ik als me telefoon geblokkeerd is zelf maar moet bellen? Hoe kan ik zelf bellen als ik afgesloten ben. En ben niet klein beetje afgesloten maar niemand kan MIJ bellen. Ik hoop snel op een reactie want vindt dit echt slechte service!!!
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Kan me voorstellen dat je aangesloten wilt worden, vervelende situatie is dit 😞
Echter vanuit hier kunnen wij niet in de systemen. Dit heeft te maken met jouw privacy en omdat andere forumgebruikers hier antwoord op moet kunnen geven.

Ik raad je in dit geval aan om met een andere telefoon te bellen met 0800-0094. Mijn collega's kunnen zien of de betaling binnen is en of ze de email ontvangen hebben met de bewijsstukken.

Echter weet ik wel dat je niet zomaar een gehele blokkade krijgt. Mocht het een keer niet lukken om te betalen (kan me goed voorstellen dat het in bepaalde situaties voorkomt, neem dan op tijd contract op en maak een betaalafspraak. Ik vermoed dat de blokkade en de betaling langs elkaar heen zijn gegaan.

Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Kleine correctie op Steven's bericht.
Het nummer is 0900-0940 via een ander mobiel toestel of via een vaste lijn. Open op maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 20:00 uur. En op zaterdagen kortere tijden bereikbaar.

Noteer de volgende gegevens op een vel papier voordat je belt:
* jouw klantnummer
* jouw straatnaam plus huisnummer
* jouw postcode
* jouw geboortedatum
* de laatste vier cijfers van jouw bankrekeningnummer, dat bij Vodafone bekend is
* het nummer van de rekening, die later is betaald dan gebruikelijk
* de datum waarop je daadwerkelijk hebt betaald
* het betalingskenmerk
* het IBAN-rekeningnummer van Vodafone waarnaar je hebt overgeboekt
* betaling via: automatische incasso of iDEAL-betaling of eigen overboeking

Dan kun je sneller worden geholpen. En na controle van jouw gegevens weer worden aangesloten op het Vodafone Netwerk. En weer gebruik maken van alle services die bij jouw abonnement horen.

Succes!


Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Thnx
Zal het meenemen in mijn volgende berichten 😉
Stefan2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben helemaal klaar met Vodafone ik moest een rekening betalen voor 17 heb ik gedaan bel ik vandaag op of dat goed is en dat ze me niet afsluiten nee zegt dat gebeurt niet sluiten ze me toch af ben al 10 klant kost mijn elke maand 400€ bedrijfsmatig ik ga maar eens op zoek naar een andere
Kitty1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik ben afgesloten en al 9 jaar klant omdat ik uitstel heb aan gevraagt en door de ziekte van me vader .en nu afgesloten belachelijk het ergste is dat ik nu niet bereikbaar ben als er iets gebeurt en ik niet bereikbaar nee bellen kan ik niet mails gestuurt enz krijg gewoon geen antwoord ..boos ben ik klantenservise erg slecht ...en echter kijken na ander provide en ik laat dit niet over me heen gaan en maak er werk van ...
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Kitty1 veel beterschap met je vader! Heb je al gebeld met het nummer dat Netwerker aangaf?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Omdat we niets meer gehoord hebben, sluiten we dit topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk is het probleem na contact met de klantenservice opgelost.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic