Capetonian

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Iphone 4s wordt met de dag trager! Hoor van vrienden hetzelfde probleem! Wat is er aan de hand?

Sinds een paar weken wordt mijn Iphone steeds trager! Het begon op What's App met het switchen van tekst naar emoticonen en terug!
En nu duurt het een eeuwigheid om op FB te komen. Een pagina te openen op Safari, in mn Dropbox te komen, etc etc.
Heb heel veel foto's verwijderd, nu nog zo'n 300 over. Heb de browserfeschiedenis gewist, alle pagina's gesloten, etc.
Houdt dit in dat ik FB en Twitter eraf moet gooien?
7 Reacties 7
Capetonian
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kan niet meer bij mijn foto's komen en ook geen foto's van mij plaatsen op FB...

Heb al heel veel foto's verwijderd! Heb al FB verwijderd krijg het probleem niet opgelost...
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om eens een back-up te maken via iTunes of iCloud. Daarna raad ik je aan om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit kan via de telefoon zelf, of door hem in dfu modus te zetten en te koppelen aan iTunes, daar kun je dan klikken op herstel iPhone.
Capetonian
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je Steven, ga ik zeker proberen!
Anonymous
Niet van toepassing
Laat je weten of het geholpen heeft? Alvast een fijn weekend.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Capetonian heb je de tip van Steven- al kunnen proberen? We zijn erg benieuwd! 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Capetonian , we hebben niets meer van je gehoord. Het topic wordt over 48 uur gesloten. Hopelijk is het probleem met je iPhone inmiddels verholpen!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic