Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Vodafone Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
DagmarvanSon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Bij mijn iPhone 6s staat er links bovenin geen service, weet iemand wat ik daar aan kan doen, kan niet bellen niet sms'en en geen mobiel internet
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
  • 0Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij gesprekken 4G aan. Bij mobiele data netwerk moet staan live.vodafone.com. Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
DagmarvanSon heb je de tips van Steven- nog kunnen testen?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes

DagmarvanSon , omdat we niets meer van je gehoord hebben, sluiten we het topic over 48 uur. Hopelijk is het inmiddels opgelost.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic