Bart1982

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie Samsung met Level Box actie

L.S.

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met een nieuwe Samsung s5 mini. Hierbij was er een actie waarbij je een gratis Level Box mini speaker zou ontvangen evenals een 32GB SD-kaart.Vandaag heb ik keurig de telefoon ontvangen, maar niet de speaker of de SD kaart. Volgen die nog of moet ik hiervoor iets doen? In het hele besteltraject werd er niet over gerept en ook in de begeleidende brief staat er niets over.
Bij voorbaat dank.

Gr. Bart
25 Reacties 25
Doemaareendot

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Hier een zelfde soort probleem.
Op 31 januari een nieuwe S5 gehaald, en vervolgens ook geregistreerd op tijd!
Echter, nu bijna 7 weken verder nog steeds niet binnen en er zijn verder helemaal geen contactmogelijkheden behalve het forum.
Heb afgelopen zaterdag een mail gestuurd naar info@vodafoneactie.nl maar hier krijg ik ook geen respons op.
Wat zijn mijn volgende te ondernemen stappen?

Alvast hartelijk dank!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @Doemaareendot ,

Er zijn meer contactmogelijkheden dan het forum! Zeker in jou geval is het handiger om te praten met de klantenservice over je probleem dan via het forum, dat omdat het forum geen interne vragen in behandeling neemt.
Zo kun je de telefonische klantenservice benaderen en ook als deze is gesloten kun je gebruik maken van de live chat.

Alle contactmogelijkheden zijn hier te bekijken.
Doemaareendot

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie.
de klantenservice kan mij niet helpen omdat de actie al voorbij is... die verzochten mij te mailen naar info@vodafoneactie.nl en dat nu ook bijna een hele week geleden...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Natuurlijk niet zo leuk als je te horen krijgt dat je niet meer kunt deelnemen :(.
Nu kan er alleen weinig voor je gedaan worden via het forum, je zou even ons ervan op de hoogte kunnen houden maar en oplossing hier die is er helaas niet...
Rocky

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Mijn zus heeft ook meegedaan met deze actie en het formulier ingevuld etc maar nog steeds geen speaker ontvangen! Ze heeft meerdere mails gestuurd en geen reactie. Vandaar dat ik het op deze manier probeer.

Alvast dank!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! Rocky,

We zijn inmiddels al en stuk verder de tijd in gegaan.

Helaas kan deze vraag niet verder worden beantwoord op het forum i.v.m privégegevens die niet beschikbaar zijn via het forum. Deze vraag is daarom dus alleen te stellen aan de klantenservice
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic