Hey
Tinkerbell0803,
Jammer om te lezen dat je twijffelt over de service van Vodafone.
Als je de laatste betalings herrinering hebt gehad en je betaald vervolgens 1 of 2 dagen later moet je er rekening houden dat tussen de banken ook een vertraging kan zitten. Dat is overal zo en kunnen wij verder niks aan doen. Waardoor jij geblokkeerd wordt.
Bel je dan naar Vodafone dan kun je over beste met een ander nummer bellen. Zie hier ook
www.vodafone.nl/support/contact voor.
Als je geen sms hebt gehad neem hiervoor dan even contact op met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen gaan kijken waar het mis gaat.
Betreft de verzekering ben ik het met je eens, dit had niet mogen gebeuren. Dit had inderdaad verwerkt moeten worden.
Echter betreft het bovenstaande kan ik je vanuit hier niet verder helpen. Het forum is namelijk bedoeld voor tips and tricks. Tevens kan ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone. Omdat hier geenprivacy gevoelige gegevens worden gedeeld.
Betreft de betaling zelf moet je bij de klantenservice zijn.
Betreft de verzekering omdat dit gebeurt is in een winkel van Vodafone dien je ook bij deze winkel te zijn. Mocht de winkel er verder niets aan doen kun je het eens voorleggen aan de klantenservice
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je hier wat mee kunt