jjjwww

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Status klacht

Ik heb onlangs het onderstaande bericht geplaatst, maar iemand heeft 'm op slot gezet in de veronderstelling dat het wel een ok antwoord was. Niet dus... Ook met referentienummer gaat het niet goed. Er gaat helemaal niets goed want de belofte dat het geregeld zou worden is uiteraard weer niet nagekomen. Ik heb precies vijf maanden geleden het toestel ingeleverd en nog steeds is er geen geld teruggestort. Ook al gaat het maar om 100 euro, begin volgende week gaat dit dossier naar een incassobureau.

Oorspronkelijk bericht:

jjjwww

Jammer om te zien dat je klacht al zo lang loopt, en dat je maar geen antwoorden krijgt. Als je een klachtenformulier invult krijg je een automatische reactie terug met daarin een referentienummer. Met dat referentienummer zou je altijd de status moeten kunnen opvragen bij onze klantenservice. Als je geen auto-reply hebt gehad dan hebben we je klacht niet ontvangen of dan is er iets mis gegaan met het indienen van het formulier.
6 Reacties 6
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zoals al eerder aangegeven krijg je als je een klachtformulier invult een referentienummer per email hiermee kan je de status controleren via my vodafone

de reden dat je topic is gesloten is denk ik omdat wij je hier op het forum helaas niet mee kunnen helpen aangezien wij geen inzicht hebben in je gegevens ivm jou privacy
jjjwww
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zoals eerder gezegd werkt dat niet via myvodafone en lan/wil telefonisch ook niemand helpen. 93798 en 79066 zijn de enige case nummers die ik kan vinden maar er zijn er meer. Na 5 maanden krijg ik nog steeds iedere keer als ik bel de vraag of ik het toestel wel heb ingeleverd want ze kunnen 'm niet vinden. En iedere keer bellen ze met dynalogic en krijgen te horen dat ie daar sinds eind januari ligt. Dus dat de systemen niet werken is wel duidelijk...
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jjjwww,

Vervelend dat dit gebeurt maar inderdaad zoals patjuhw al aangaf kunnen wij je hier niet verder helpen. Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forumleden. Tevens worden hier ook geen privacy gegevens gedeeld en daarom kunnen wij niet in de systemen van Vodafone.

Als de klantenservice weet dat de telefoon daar ligt dan is het de zorg tussen Vodafone en dynalogic dat het toestel wordt terug gebracht naar Vodafone of in ieder geval dat het correct wordt verwerkt. Ik raad je aan om alsnog hierover contact op te nemen met de klantenservice en dit ook aan te geven. Zoniet kun je eensh contact opnemen met dynalogic hierover. Wat je ook nogmaals kunt doen is een klacht indienen via het feedback formulier.
Nogmaals vanuit hier kunnen wij niks voor je doen. Echter begrijp ik de situatie wel. Ik hoop voor jouw dat dit dan ook snel mag worden opgelost!

Groetjes Steven
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jjjwww

Ik heb je topic nogmaals op slot gezet, en wel met de volgende reden:

In de regels staat het volgende:


  • Vind je geen topic over jouw onderwerp? Geef je topic dan een duidelijke titel. Dus NIET: “vraagje”, of “probleem”
Je topic is te vaag: Status klacht. Dit zorgt ervoor dat andere forumgebruikers je bericht niet lezen, omdat ze geen idee hebben waar je topic over gaat.

Daarnaast staat er:

Wat hoort er NIET in het Vodafone Diensten – Abonnementen gedeelte?

  • Andere vragen waarvoor je hulp nodig hebt van onze klantenservice
Andere forumgebruikers kunnen je met jouw vraag niet helpen want zij kunnen niet zien wat de status is van jouw klacht.

Het forum is geen klantenservicekanaal, vandaar dat we je hier ook niet kunnen helpen. Je kunt het beste even bellen, chatten, Twitteren of Facebooken. Daar kun je de hulp krijgen die je nodig hebt.
Tinkerbell0803

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Langzaam begin ik toch te twijfelen over Vodafone en de service die zij bieden.
Eerst krijg je een sms dat je een rekening moet betalen voor de 26e ivm blokkade. Dan doe je dit en word je abonnement toch geblokkeerd. Dan ga je naar je rekening kijken gebruik je schijnbaar meer data dan in je tegoed zit in april en mei terwijl ik GEEN sms heb ontvangen dat mijn databundel op was en 90% van de tijd gebruik maak van wifi.
Ook zie je dan opeens dat je nog steeds betaald voor een garant basis verzekering van 10.50 per maand die ik vorig jaar april 2014 heb opgezegd in de winkel in Maastricht dmv een formulier omdat mijn toestel gestolen was! Er was geen dekking op diefstal en een gepikt toestel kun je niet meer verzekeren. De medewerker in de winkel kwam toen met het voorstel om de verzekering meteen stop te zetten in de winkel per eerstvolgende maand dus mei 2014. Ik betaal nu al 14 maanden voor een verzekering op een toestel dat niet meer in mijn bezit is.

Vervolgens wil je bellen naar vodafone kan dit niet omdat ze je abonnement toch geblokkeerd hebben. Het word denk ik tijd na 10 jaar klant te zijn om naar een andere provider te gaan. Het is namelijk niet de eerste keer dat er iets mis gaat bij vodafone. Vanaf mei 2016 zijn jullie mij kwijt!


Anonymous
Niet van toepassing
Hey Tinkerbell0803,

Jammer om te lezen dat je twijffelt over de service van Vodafone.
Als je de laatste betalings herrinering hebt gehad en je betaald vervolgens 1 of 2 dagen later moet je er rekening houden dat tussen de banken ook een vertraging kan zitten. Dat is overal zo en kunnen wij verder niks aan doen. Waardoor jij geblokkeerd wordt.
Bel je dan naar Vodafone dan kun je over beste met een ander nummer bellen. Zie hier ook www.vodafone.nl/support/contact voor.
Als je geen sms hebt gehad neem hiervoor dan even contact op met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen gaan kijken waar het mis gaat.

Betreft de verzekering ben ik het met je eens, dit had niet mogen gebeuren. Dit had inderdaad verwerkt moeten worden.
Echter betreft het bovenstaande kan ik je vanuit hier niet verder helpen. Het forum is namelijk bedoeld voor tips and tricks. Tevens kan ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone. Omdat hier geenprivacy gevoelige gegevens worden gedeeld.

Betreft de betaling zelf moet je bij de klantenservice zijn.
Betreft de verzekering omdat dit gebeurt is in een winkel van Vodafone dien je ook bij deze winkel te zijn. Mocht de winkel er verder niets aan doen kun je het eens voorleggen aan de klantenservice

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je hier wat mee kunt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic