Bart1982

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie Samsung met Level Box actie

L.S.

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met een nieuwe Samsung s5 mini. Hierbij was er een actie waarbij je een gratis Level Box mini speaker zou ontvangen evenals een 32GB SD-kaart.Vandaag heb ik keurig de telefoon ontvangen, maar niet de speaker of de SD kaart. Volgen die nog of moet ik hiervoor iets doen? In het hele besteltraject werd er niet over gerept en ook in de begeleidende brief staat er niets over.
Bij voorbaat dank.

Gr. Bart
25 Reacties 25
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Bart1982 ,

Je zult hiervoor wel even en aantal dingen moeten invullen dan zul je het over en aantal weken binnenkrijgen.
Zie voor de SD kaart promotie de volgende pagina: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/GLSKTET9F94E2/

Voor de Level Box Mini actie ga dan naar, http://levelbox.vodafonecampagnes.nl/

Succes!
Bart1982
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tnx voor de snelle respons. Speaker reeds aangevraagd. Site van Samsung geeft foutmelding dus dat proberen we later nog maar eens.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Bart1982 ,

Your welcome! Heb deze foutmelding niet gezien momenteel. Je kunt eens kijken of en andere browser misschien wel werkt.

Deze actie loopt van 01-10-2014 t/m 31-12-2014 - SD kaart
Maxitaxi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Samsung Expert.


Ik heb een Samsung Galaxy Alpha aangeschaft.
Nu probeer ik die actie met Levelbox formulier in te vullen.
Dat gaat prima. Maar volgens mijn browser verzend hij het niet door.
Weet jij misschien een oplossing.


grt. Maxitaxi
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Maxitaxi,

Bedankt voor je melding! Ik kan dit probleem inderdaad reproduceren met verschillende webbrowsers. Daarom heb ik het gemeld bij onze technici. Probeer het formulier op een later tijdstip even opnieuw.
bjg1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De browser doet het bij mij ook niet, dit vind ik erg vervelend de actie loopt bijna af.
Wanneer kan ik verwachten dat hij het doet?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Zou je dit misschien even morgen opnieuw kunnen controleren? Hopelijk is het snel opgelost!
m2xdam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem. De website meldt: "Kan het formulier niet versturen. Het kan zo zijn dat de browser de inhoud blokkeerd. Geef de browser toestemming om inhoud te laden."

Ik heb ook een email gestuurd naar 'info@vodafoneactie.nl' zoals in de FAQ vermeld staat, maar die mailbox blijkt vol te zijn.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi allemaal, we zijn ons bewust van dit probleem. Onze IT afdeling is er mee bezig!
m2xdam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het werkt inmiddels 🙂

"Bedankt voor je registratie voor de Samsung Level Box Mini"
AnnieJailey

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb op 27 januari 2015 mijn abbonnement verlengt bij jullie met een samsung alpha.
Toen ik mijn abbonnement verlengde stond er een actie bij dat je er een tab3 en een level box bij kreeg omdat ik al klant was. Nu heb ik wel die tablet besteld d.m.v. formulieren op te sturen maar de actie om de level box aan te vragen is nergens meer te bekennen?? mijn vraag is hoe ik deze alsnog kan bestellen?

mvg, Annika
Jordovic

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde vraag als Annika.. 30 januari besteld.

Mvg,

Jordy
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@AnnieJailey @Jordovic Jullie hadden uiterlijk tot 15 februari de tijd om die Levelbox aan te vragen. Nu is dit inderdaad helaas niet meer mogelijk. 😞
Jordovic

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje , @AnnieJailey en ik hebben hem in januari besteld en hij zou binnen 48 uur geleverd worden. Ik denk dus niet dat de schuld bij ons ligt maar bij Vodafone, want de telefoon kwam pas 2,5 week later. Wat is hieraan te doen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Jordovic@AnnieJailey Stuur even een mailtje naar info@vodafoneactie.nl aangezien de Levelbox actie via dat e-mailadres worden afgehandeld. Stuur dan je gegevens en een kopie van de aankoopbon (pakbon) en vermeld erbij dat je een melding hebt gemaakt op dit forum. Dan kunnen ze nakijken of ze dit alsnog voor je in orde kunnen maken.
MiLuCa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aangezien de oplossing om nog in aanmerking te komen voor een level box blijkbaar een melding op dit forum vereist doe ik dat bij deze.
Op 9 januari de alpha besteld op de site van Vodafone en vorige week na 5,5 (!) week wachten en meerdere malen telefonisch contact met vodafoon eindelijk de telefoon mogen ontvangen. Zonder excuse of melding over de Level Box. Deze extra's ( Tab 3 en level box ) hebben mijn keuze mede bepaald en daarom zou ik de Level Box nog graag willen onvangen. Ik was er immers ook ruim op tijd voor!
Een mail naar Info@vodafoneactie.nl is de enige manier om duidelijkheid te krijgen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @MiLuCa ,

Als jou dat E-Mail werd opgegeven om daar verder te praten over deze promotie actie kun je dat het beste doen, tevens is er op het forum geen beschikbaarheid van de klantenservice en kan vanuit het forum hier geen oplossing worden aangeboden.

Alvast succes!
Sjellie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren met de Vodafone gebeld, omdat ik me ook afvroeg waar deze Levelbox bleef. Na een aantal minuten in de wacht te hebben gehangen, kreeg ik een site door (www.vodafone.nl/levelbox) waar ik de levelbox zou kunnen bestellen. Ik vroeg of ik nog iets speciaals moest doen o.i.d., maar de medewerker vertelde dat het allemaal duidelijk zou zijn op die site. Jullie snappen dus mijn verbazing dat a; de site niet werkt en ik hier b; lees dat de actie afgelopen is. Ik vind dit niet van klantvriendelijkheid spreken, vooral omdat er nergens meer met een woord gerept is over de levelbox na het bestellen van mijn telefoon. Ik heb mijn telefoon (Samsung Galaxy S5) 29-01 besteld, en kreeg mijn telefoon redelijk snel, maar heb niet direct aan de bel getrokken, omdat ik dacht dat er door de actie gewoon een wachttijd was. Ook ik zou graag de Levelbox toch nog zien, vooral omdat ik hier als klant niets aan kan doen, daar ik van geen enkele stap op de hoogte was die ik blijkbaar had moeten ondernemen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Sjellie , uiteraard niet handig dat je wordt doorverwezen. De site van Levelbox is inderdaad niet meer actief, de actie is namelijk afgelopen. Heb je wel al de vorige berichten gelezen? Ik raad je aan om deze instructies op te volgen. Dan kan worden bekeken wat er gedaan kan worden. Ik kan niets beloven hierover.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic