Ik heb gisteren met de Vodafone gebeld, omdat ik me ook afvroeg waar deze Levelbox bleef. Na een aantal minuten in de wacht te hebben gehangen, kreeg ik een site door (
www.vodafone.nl/levelbox) waar ik de levelbox zou kunnen bestellen. Ik vroeg of ik nog iets speciaals moest doen o.i.d., maar de medewerker vertelde dat het allemaal duidelijk zou zijn op die site. Jullie snappen dus mijn verbazing dat a; de site niet werkt en ik hier b; lees dat de actie afgelopen is. Ik vind dit niet van klantvriendelijkheid spreken, vooral omdat er nergens meer met een woord gerept is over de levelbox na het bestellen van mijn telefoon. Ik heb mijn telefoon (Samsung Galaxy S5) 29-01 besteld, en kreeg mijn telefoon redelijk snel, maar heb niet direct aan de bel getrokken, omdat ik dacht dat er door de actie gewoon een wachttijd was. Ook ik zou graag de Levelbox toch nog zien, vooral omdat ik hier als klant niets aan kan doen, daar ik van geen enkele stap op de hoogte was die ik blijkbaar had moeten ondernemen.