shaney

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen met Iphone 6

Beste heer/mevrouw,

21 Maart 2015 loopt mijn zakelijk abonnement van Vodafone af. Graag wil ik verlengen en weer switchen naar een particulier abonnement. Ik vind de abonnementen bij Vodafone alleen best prijzig vergeleken met de concurrenten zoals T-mobile, e.d. Ik heb helaas geen tijd om naar een vodafone winkel te gaan om mijn mogelijkheden te bekijken. Ik heb al geïnformeerd bij andere providers om zo een impressie te krijgen van de abonnementsprijzen en voorwaarden. Mijn vraag is nu: Wat kan Vodafone mij bieden? Mijn keuze ligt bij een Iphone 6.
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Shaney
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @shaney ,

Mocht de winkel niet lukken kun je altijd nog even bellen, misschien heb je binnenkort en mooi bod binnen!
Via het forum worden Tips & Tricks uitgewisseld in bepaalde situaties ;). Welke info vind je op het forum? En het wordt zeker niet expres gedaan maar het forum staat los van de klantenservice.

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @shaney ,

Mocht de winkel niet lukken kun je altijd nog even bellen, misschien heb je binnenkort en mooi bod binnen!
Via het forum worden Tips & Tricks uitgewisseld in bepaalde situaties ;). Welke info vind je op het forum? En het wordt zeker niet expres gedaan maar het forum staat los van de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic