rhoesen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Betaling fout gegaan

Hallo,

Ik ben nu al 2 jaar klant bij vodafone en heb nooit erg problemen gehad bij de betalingen van mijn abbonement.

Nu kreeg ik vorige week een bericht dat mijn vorige rekening nog niet betaald was, en dat ik die zo snel mogelijk moest betalen omdat er anders een blokkade zou volgen op mijn telefoon. Dit wil ik niet dus wou deze zo snel mogelijk betalen. Nu verdien ik niet heel veel en moest ik wachten op mijn loon en heb ik gedaan. Vandaag is mijn loon binnen gekomen. En wilde ik de rekening gelijk gaan betalen, om inderdaad die blokkade te voorkomen. Toen ik bezig was met het overmaken zag ik tot mijn schrik dat de volgende rekening al was afgeschreven. En ik dus niet genoeg had om de vorige te kunnen betalen. Waardoor ik dus kans heb dat er wen blokkade op mijn toestel komt. Omdat ik eerst de vorige van plan was te betalen en dan over 2 weken de volgende, zodat ze beide nog in de termijn vallen van betalen, en ik geen blokkade zou krijgen. Maar helaas was de volgende rekening al afgeschreven.. Ik schrok hier van en heb uit mijn schrik de betalen gestorneerd. En wacht nu tot dat het geld terug is zodat ik de vorige rekening kan betalen. En dan over 2 weken de volgende.

Maar nu ben ik bang dat ik in mijn schrik te snel heb gehandeld, en alsnog die blokkade ga krijgen in verband met het storneren. Dus ik ben bang dat ik een fout heb gemaakt.

Zal vodafone mijn telefoon gelijk blokkeren in geval van stornering? En is het mogelijk dat ik als ik mijn geld terug heb, eerst de vorige rekening kan betalen. En dan de volgende. Zodat ze beide nog in het betalingstermijnvallen?

Ik hoop zeer dat mijn telefoon niet wordt geblokkeerd.

Met vriendelijke groet,
R
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo R,

Je kunt morgen het beste bellen met de betalingsafdeling 043 351 45 25. Alleen zij kunnen een afspraak maken hierover.
Voor wat betreft je oudste onbetaalde rekening zit je heel erg dichtbij de datum waarop Vodafone jouw SIM-kaart gaat blokkeren. Zelfs als je op de 20-ste Januari 2015 betaalt. Dit in verband met de verwerkingstermijn van betalingen van ongeveer twee werkdagen.
Vermeld in ieder geval je klantnummer en het factuurnummer van je oudste onbetaalde Vodafone factuur.

Voor zover ik weet leidt stornering niet direct tot een blokkade. En heb je na de datum van de incasso nog twee weken om die meest recente factuur te betalen. Via een iDEAL-betaling via MyVodafone.

Maar het is "Close to the Edge".
En geen Forum-lid kan zekerheid daaromtrent geven. Ook ik niet.

Succes!

Netwerker
rhoesen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hmm, ik hoop dat ik hier nog wat aan kan doen dan. Normaal als mijn telefoon dicht bij een blokkade zit dan krijg ik een bericht met daar in de uiterlijke betaaldatum. Deze heb ik nog niet gehad. Dus ga er vanuit dat ik hem nog op tijd betalen kan.

Ik zal morgen gelijk even bellen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Robin Hoesen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic