rbartels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opgezegd, maar toch niet achteraf

Ik ben zo'n iemand die niet al zijn rekening afschriften bekijkt, maar dat beter wel had kunnen doen.

Zo'n 5 jaar geleden heb ik mijn abonnement opgezegd. De klanten service was eindeloos lang, want jullie wilden iets beter leveren en mij behouden. Na een lang gesprek sloten we af met "uw abonnenemt is beiendigd en u krijgt een mail hierover". Eindelijk voor elkaar na lang telefoneren.

Nu zie ik dat er geld nog steeds van mijn rekening af gaat en krijg ik het verhaal van voor af aan. Er is geen annulering ooit doorgokomen. Vreemd dacht ik, totdat ik de laatste woorden hoorde: "uw abonnenemt is beiendigd en u krijgt een mail hierover"

En rara, de dag daarna uiteraard als daarvoor geen mail... Nog een keer gebeld over dat het precies zo ging, maar klagen had geen nut werd mij verteld. 5 jaar heb ik het niet gebruikt en de sim weggegooit en 0,0 kwamen jullie mij te goed. Na de 3e keer bellen om gegevens op te vragen om een klacht officieel in te dienen, kan er ineens een tegemoed koming komen van 3 maanden, omdat jullie inzien dat er geen gebruik is gemaakt van het nummer voor een erg lange tijd. Iemand kon dit regelen die niet van de annulerings afdeling was. Erg vreemd allemaal.

Nu kan ik dus alleen mijn geld terug krijgen als ik de orignele annulerings mail weet te vinden (die nooit gestuurd is) of exact weet wanneer ik gebeld heb, want dan zou het in een archief op te zoeken zijn. Iets wat 5 jaar geleden afgerond had moeten zijn. Hopelijk kunnen jullie laten zien dat jullie dit beter kunnen oplossen dan er tot nu toe gemeld wordt.

Robin
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat een vervelend verhaal zeg, dit zou je van Vodafone niet verwachten. Goed dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice, die moeten je verder kunnen helpen. Dit is een Community om klanten te helpen, door andere klanten. Dit is iets wat Vodafone echt moet gaan oplossen voor je.

Ik zou op deze pagina (https://www.vodafone.nl/klacht/) een klacht indienen via de Geschillencommussie Telecommunicatie en zien wat er gaat gebeuren. Als je denkt bij Vodafone niet verder te komen dan die 3 maanden terwijl je van mening bent dat je meer zou moeten terug krijgen, is dat de beste weg.

Lees de pagina eens en misschien helpt het je verder. Hou ons op de Community op de hoogte en succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Bij het uitblijven hiervan wordt het topic binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic