Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,011Oplossingen
  • 1,347Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Koop valse paspoorten,rijbewijzen,identiteitskaarten,diploma,etc Alleen-lezen Onopgelost

Koop valse paspoorten,rijbewijzen,IELTS,identiteitskaarten,diploma,etcWij zijn een team van professionals met jarenlange ervaring in de productie van valse paspoorten en andere identiteitsdocumenten, ...

Koop valse paspoorten,rijbewijzen,diploma,etc Alleen-lezen Onopgelost

Koop valse paspoorten,rijbewijzen,IELTS,identiteitskaarten,diploma,etcWij zijn een team van professionals met jarenlange ervaring in de productie van valse paspoorten en andere identiteitsdocumenten, ...

Kan geen verbinding met netwerk maken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb sinds kort een nieuw toestel (Samsung Galaxy S7) met een 2-jarig abbonnement. Na wat problemen met het activeren van een nieuwe SIM-kaart heb ik vorige week vrijdag (14-10-2016) weer netw...

Ik wacht nu al bijna een maand door een vage technische fout Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Ik kan er niet langer meer tegen. 22 september ben ik voor het éérst naar een Phonehouse winkel geweest om mijn abonnement bij Vodafonte te verlegen. Deze voerden een order voor me in ...

sms vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg de hele dag van Vodafone smsjes dat de kosten van de laatste transactie 0.00 zíjn. Hoe kan ik dat uitschakelen?

wimmeg door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung GT-i8730 blijft hangen in opstarten Alleen-lezen Onopgelost

als ik mijn samung galaxy expres gt-i8730 probeer op te starten dan blijft hij hangen op het samsung logo toen heb ik gehoord dat ik een reset moest uitvoeren maar als ik home+ aan/uit+volume indruk d...

thimoan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abbo verlengen Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik had een vraag, Vanaf volgende week kan ik mijn abbo verlengen, nu is dit wel 4 maanden van te voren. als k nu verleng zit ik dan 4 maanden met dubbele kosten of niet. Ik snap het niet zo goed...

ragna1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Hybride beëindigen Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik het Hybride abonnement van mijn overleden vader beëindigen? Ik krijg nu mijn opzegging van de klantenservice terug met de mededeling dat het prepaid betreft en hun dit niet kunnen verwerken...

HansHub door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnementskosten na 24 maanden maar 4 maanden voor contract Alleen-lezen Onopgelost

GoedendagIk heb voor mijn huidige abonnement 24 maanden betaald. Ik heb altijd 4 maanden voor mijn contractsperiode verlengd. Nu is het zo dat er altijd gepretendeerd werd dat de toestelkosten gratis ...

BlackBerry Passport en Classic Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, binnenkort kan ik mijn abonnement verlengen. Ik wil voor een BlackBerry Passport gaan. Maar zie deze nog niet bij jullie op de site. Is het bekend wanneer ook bij jullie deze telefoon ...

Pogingen tot oplichting via Instagram. Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/cxuvsWe krijgen van klanten steeds vaker de melding dat er pogingen worden gedaan tot oplichting via Instagram. Er worden allerlei voorstellen gedaan, deze zijn vaak te mooi om waar ...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 343 Likes

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone ik heb ruim 3 uur geleden online via de webshop een abonnement bij jullie afgesloten maar op het verkeerde toestel hoe dit gebeurd is ik heb geen idee .. Kan dit nog aangepast worde ? M...

Laptop geen internet toegang via mobile hotspot S6 Alleen-lezen Onopgelost

Hello, ik krijg geen VPN verbinding via mijn hotspot. Internet toegang heb ik well. maar niet vpn

FWM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement - niet nakomen afspraken van Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

beste Vodafone, Ik heb ruim 7 weken geleden (1-7-2016?) een nieuwe (prive) abonnement + gsm afgesloten bij Vodafone, daar ik Vodafone al zakelijk gebruik en sinds 3 maanden Vodafone thuis abonnement h...

DHLemans door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Als je een garant verzekering hebt bij een verlengd abonnement die later pas ingaat. Heb je in de tussentijd dan ook de verzekering?

Elyard door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IP adressen mobiel internet blacklist Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg tegenwoordig steeds vaker problemen met uitgaande mails die terug komen als spam als ik ze via mijn eigen webserver (imap) vanaf een ip adres in het vodafone netwerk verstuur. dit gebeurt op ...

Hypervisor door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Iphone 6s wifi Alleen-lezen Opgelost

Sinds gisteren een nieuwe iphone 6s ontvangen met een naked simkaart. Simkaart is geactiveerd maar ik heb een probleem met de wifi!! De telefoon pendelt steeds tussen wifi en 4g terwijl mijn man geen ...

Marc00tje door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen