Blijkt dat na jaren abonnement (incl Iphone) van mijn dochter er nog de verzekering a 10 euro aan vast zit. Is steeds doorgelopen terwijl eerste abo periode allang is afgelopen. Vodafone heeft mij er nooit op gewezen, ook niet na eerder al veel klagen dat rekening steeds zo hoog was door mysterieus dataverbruik ( vaker meer dan 100 euro per maand). Voor dit laatste is overigens altijd de schuld bij mij, mijn dochter gelegd, en nooit iets gecompenseerd. Na nogmaals eens aangedrongen op goedkoop abonnement toch weer hogere rekening dan me uitdrukkelijk was beloofd. Kwam aap uit de mouw dat er al die jaren de oorspronkelijk afgesloten verzekering van 10 euro per maand aan vast zat. Nu werd plots gezegd dat die los stond van abonnement, van Vodafone. Dat is natuurlijk onzinnig want ze worden wel via Vodafone verkocht en blijkbaar kon nu Vodafone ze wel voor me opzeggen. En natuurlijk ook nu weer niks met terugwerkende kracht vergoed. Maar nu komt het. Een maand of zo eerder, in Mei was het scherm van de telefoon gebarsten en heb ik hem laten repareren. Ik wist dus niet dat er een verzekering was dus zelf betaald. Nu kan ik de reparatie blijkbaar niet verhalen want zou via hen moeten gaan.
Stel je voor: in al die jaren honderden en honderden euro's betaald veelal voor niet gebruikte, niet gekozen diensten, ongewild dataverbruik. Slechte service, steeds loze beloften. Honderden euro's aan onnodige, ongewilde verzekeringspremies betaald maar als er gebruik moet worden gemaakt dit niet kunnen want verkeerde procedure gevolg.
Volgens mij grenst het toch wel aan oplichting, of is het dit ook? Mensen voor mij nooit meer Vodafone. Blijf er vooral ver van weg